2009. február 27., péntek

Nem szabadulunk

Na hát tegnapra Anya is ágynak esett,minden baja volt,ső,még lázas is lett,viszont ma reggelre már jól van!Most Apa a soros,úgy néz ki visszafertőztem!Ma kellett volna mennie leszámolni,mert 9-én kezd az új munkahelyén,de nincs bent a néni,így itthon maradtunk!Most együtt nyomjuk az ágyat és meséket nézünk!Mondjuk meg kell,hogy mondjam,hogy én már egész jól vagyok!Tegnap reggel óta nem ment a hasam és ma reggel már ettem is pár falatot!Most meg mondogatom Apának,hogy korog a hasam!:-)
Anya főz fincsi kis husilevest,az biztos jó lesz a pocakunknak!

4 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Na ezt jól összeszedtétek.:PPP
Gyógyuljatok meg minnél hamarabb!!:)))
Mi tavaly a húsvétot töltöttük így,frankó volt..PPP
Pusza!

Hello Kitty írta...

De jó hogy már jobban vagy!
Nálunk most a láz a menő!
Jobbulást az egész családnak!
Puszilunk

E. Jucus írta...

Gyógyulgass Barátném...megint itt várlak hiába????
Millió puszika Nektek!

E. Jucus írta...

Na mennyi ideig ügyködtök még?? Két napja,nem "láttalak" :-(((( Remélem ma már tudunk beszélni!!!! Millió pussz :-)