2009. február 19., csütörtök

Apa beteg

Igaz,hogy csak a saját szórakoztatásunkra vezetjük a blogot,mert rajtunk kívül senki nem lát semmit,de azért mi itt vagyunk és írunk rendületlenül!:-)
Apa beteg!Már egész héten nem volt dolgozni,mert lerobbant a bal karja és meg sem bírta mozdítani,de ma már mennie kellett volna!Most meg hasmenése lett és nagyon-nagyon rosszul van!Én meg elég nehezen viselem ezt a helyzetet,hogy nem ugrálhatok Apán!Pedig egész nap magyaráznak,de nem bírom visszafogni magam!
Ma fél 8-kor keltem és Anyával nem tárgyaltam,megmondtam neki,hogy hozzám se nyúljon,mert haragszom rá!Mondjuk azt nem fejtettem ki,hogy miért,de ha jobban belegondolok,már én magam sem tudom!A lényeg,hogy nekem Apa kell,úgyhogy ma a reggeli dolgokat Apa intézte,Anya meg nekiállt főzni!Ma fincsi rakottkrumpli nálunk az ebéd!Most meózom!Nekem bejön!Már minden tele van vele!Remélem Anya nem veszi észre!:-)Aztán mennem kell aludni!Már bejelentettem,hogy Apa mellett,aminek Anyáék nem kimondottan örülnek,de nem értem,mit szenvednek!?Úgyis el fogom kapni Apától a nyavaját!
Ma volt itt a Dédipapi,kaptam tőle 800 forintot,mert nem tudott most hozni nekem semmit!Anya kérdezte,hogy adok neki kölcsön!?Határozottan nem!Majd délután el is zavarom szőlőcukorért!Most az a favoritom!:-)
Na ennyi volt az ebéd!Jójjaktam!:-)
Anya tiéd a maradék,nekem mennem kell aludni!:-)

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Holnap nagy nap lesz!:)))
Én is ünneplek veled!:)))
Pusza!

E. Jucus írta...

Drága Csillagom!!!! Holnapra..(de úgyis beszélünk:) Remélem...) Nagyon-nagyon Boldog 2. szülinapot kívánunk Neked rettentő nagy szeretettel: Vicsi,Gyucus és a többiek :))))))

Aztán Barátosnőm...fini legyen az a torta :)Itt leszek várok Rád egy darabig :)
Millió puszi:))))