2009. február 17., kedd

Pelusmentesen

Na szóval mint a címből is látszik,ma nagyon ügyes kislány voltam és a délutáni alvás után már nem kértem pelust!Anya kicsit parázott,hogy mi lesz,mert neki ezer a dolga és nincs bilink,hogyan fog velem a WC-re futkározni,de én szóltam mindíg,amikor pisilnem kellett!Egyszer sem ment be a nadrágomba!
Azt hiszem az én jó Anyám vérszemet is kapott,mert valami olyasmit hallottam,hogy azt mondta Apának,hogy holnap reggel bugyit kapok és csak alváshoz kapok pelust,legalábbis tesz egy próbát!Hát nem is tudom!Majd meglátom milyen kedvem lesz!?
Ma történelmi esemény történt!Életemben harmadszor Apa fürdetett!Annyira szuper volt,mondjuk Apa nem élvezte annyira,de nekem nagyon bejött!Teljesen rákattantam,mondtam neki,hogy holnap is vele szeretnék fürdeni,most meg még mindíg nyúzom az ágyban és még aludni is vele szeretnék!Anya meg majd alszik az én helyemen!:-)
Na tessék Apa már régen alszik,én meg a hátán ugrálok!Jobb lesz,ha Anya is idejön,mert még a végén balhé lesz!Ma amúgy sem bírtam magammal!Egész nap olyan voltam,mint az égető tűz!

5 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Megint játék kukk be!
Pusza!

E. Jucus írta...

Azamindenit...lassan utolérsz Hannika:) Nagyon ügyes vagy!!! Csak igy tovább!!!!

E. Jucus írta...

Újabb játék!!! Kukk be!

BebeBaba írta...

Sziasztok!
Köszönjük a kedves szavakat, örülünk nektek!
Dee mi miért nem tudunk olvasni Titeket? Csak valami jeleket látunk.Lehet, hogy bénák vagyunk:-)
Puszi

Bianka és Karina írta...

Amint látom nem csak mi nem tudunk olvasni benneteket.Pedig már össze vissza próbálkoztunk.
Szóval akkor nem nálunk van a hiba.:))))

Gratulállunk Fanni,nagyon ügyes vagy!!
Csak így tovább!!És hallgass csak Anyára!!!:))

Pusza!!