2009. február 4., szerda

Szuris nap

Na még csak két bejegyzés van a blogomban,de Anya máris elcsúnyította!Jó lesz,ha jobban szemmel tartom,mert...
A mai napot korán kezdtem,már 6-kor kiabáltam a kiságyból Anyának,hogy nekem azonnal tévét kell néznem!Úgy láttam nem nagyon díjazta,valamit még motyogott is félálomban az orra alatt,de nem értettem!Lehet,hogy jobb is!:-)
Nagy nehezen Anya is összekapta magát és kértem reggelit,aminek megint csak nem nagyon örült,mert opit és majancsot (ropi,narancs) reggeliztem!Délelött megint autóztunk!Annyira szeretek kocsikázni!Elmentünk egy bácsihoz,Apa nála szeretne dolgozni és úgy néz ki,sikerül is neki,aminek nagyon,de nagyon örülünk!Amíg Apa beszélgetett a bácsival,mi sétáltunk egy nagyot Anyával,aztán mikor végzett,mentünk a szurira!Hát,majdnem kibírtam sírás nélkül!:-)Egészen addig bírtam,amíg a doktojnéni meg nem nézte a torkomat!Na ott aztán elszakadt a cérna!De végre túl vagyok rajta és ezután már csak iskolás koromban vagyok hajlandó oltásra menni!Hazafele bementünk a dédimamiékhoz,ott meg is ebédeltem,igaz onnan nem lehet eljönni evés nélkül!:-)
Itthon aztán alig,hogy levetkőztem,egyből szóltam Anyának,hogy mennem kell aludni,de most Apa volt,aki betett az ágyikómba,mert Anya egyből nekiállt teregetni!
Majdnem az egész délutánt végigaludtuk Apával!Anya meg MSN-ezett az anyósommal,akit én csak úgy hívok:Juci,Jucus
Mikor felébredtem,ettem,meg játszottam,de elég hisztis voltam,hiába:fájt a lábam
Vagy legalábbis volt mire fogni!:-)
Aztán estefelé jött Tibi (Apa barátja,egyenesen imádom) és még azt is megvárta,hogy megfürödjek!Jó,hogy ilyen sokáig itt volt!Mondjuk ma kicsit hosszadalmasabb volt a fürdés,mert a kádban csokis kekszet ettem és mivel csokis volt a vizem,Apának ki kellett cserélni,mert "sokkot kaptam":-)
Fürdés után ettem fincsi tésztát,amit Anya rittyentett vacsorára és már az igazak álmát alszom!:-)

Nincsenek megjegyzések: