2009. február 10., kedd

Vírus

Nem,nem én vagyok beteg,hanem a számítógépünk!Bekaptunk valami MSN-vírust és elvileg csak újratelepítéssel lehet helyrerakni a gépet,ami időbe telik,úgyhogy majd jelentkezem,amikor már minden okés lesz!
Szombaton olyan szupi volt,mégsem kellett itthon maradnom,Anya elvitt magával a Dédimamiékhoz!Jól is tette,mert nélkülem nem jutottak volna semmire!Így,hogy ott voltam,már délre végeztünk a cocavágással!:-)Aztán nekem fél 2-kor haza kellett jönnöm,mert már annyira álmos voltam...
Kaptam egy kis kolbászt zacsiba,egész úton úgy szorítottam,ellilult a kezem!Mikor Anya letett aludni,még a hisztit is kivertem,mert azzal akartam aludni!Nem is értem,Anya miért nem engedte meg!?
Vasárnap eltelt szépen,én hoztam a szokásos formámat,de jóformán egész nap csak pihentünk!A délutáni alvásnál még azt is megengedték az őseim,hogy köztük aludjak!Nagyon jót aludtam velük!:-)
Tegnap reggel 7-kor keltem,de tiszta dilinyós voltam,legalábbis Anya ezt mondta!Semmi nem volt jó,mindenbe bele kellett nyúlnom és...
Még a kezemet is elvágtam!Pontosabban félbevágtam a körmömet a krumplipucolóval!Anya meg tiszta szívtelen volt,azt mondta,hogy megérdemlem,meg nem tud vele mit csinálni,meg,hogy hányszor szólt,hogy ne nyúljak hozzá,ilyenek!Tök kiakadtam,ahelyett,hogy sajnált volna,meg minden,ilyen izé volt!:-(
Ja!Izé!Mostanában előszeretettel használom ezt a "szót"!Anyáék meg teljesen ki vannak akadva,hogy honnan veszem,de Apa rájött,hogy a Mami mondja és tőle tanultam!
Ma fél 9-kor keltem,de megint elég volt kikönyörögni az ágyikómból!Felöltöztem,de a reggeli elmaradt,Anya valami olyasmit magyarázott,hogy megint sok a tea!Nem értem én ezt,hogy miért sajnálják tőlem!Nekem mindíg csak vizett szabad innom!Persze,hogy nem hagyom magam!Mostmár bekeményítek!Délelött megint hisztiztem,most az újságért!(Az egész lakás tele van,mintha festenénk,lépten-nyomon újságpapír!-Anya)Nem kaptam meg!Mármint azt,amit akkor hozott a póstásnéni!Mindegy kezdek beletörődni,hogy nekem semmit sem szabad!Aztán Mamival leszedettem a naptárt a falról és nézegettük benne a szép képeket és Mami sorolta először a hónapokat,aztán a napokat és én csak mondtam és mondtam és Anya meg a Mami tiszta boldog volt,hogy milyen okos és ügyes vagyok!Na tessék!Tudok én,ha akarok!Csak hát sokkal izgalmasabb rosszalkodni!Aztán úgy belefeledkeztem,hogy még ebédelni is elfelejtettem,mert már bimmbammoztak is!Akkor meg spuri az ágy!Nem baj,majd eszem,ha felébredtem!Kíváncsi leszek mi lesz délután!?Lehet,hogy ha Apa hazajön Anya megfűzi,hogy menjünk el vásárolni!Én nagyon nem bánnám!Esetleg még Acipapájoz(Laci papához)is benézhetnénk!Mondjuk nem esik útba,de hátha sikerül Anyának rábeszélnie Apát!Már több,mint egy hónapja nem találkoztunk!Nagyon hiányzik!Na majd meglátjuk,most viszont alvás!:-)

(Anya):

Pár napja azt vettük észre,hogy folyamatosan ismétled,amit a tévében hallasz!Egész nap be nem áll a szád,tisztán,érthetően beszélsz!Sokat énekelsz,számolsz,néha el is találod,hogy mennyit mutatsz!:-)Úgy csinálsz,mintha az órát is ismernéd,megismered,ha fél óra múlva harangoznak,vagy ha 6 óra van!Na meg a napokat,tudod,hogy szerdán van a Skandináv lottós szarvas és tudod,hogy mikor van szerda!Vagy legalábbis ezekre mind ráhibázol!Nem hiszem el,hogy érzed az időt!:-)Ha kakilni kell szólsz,de abban a pillanatban már nyomod is!Minden nap próbálkozunk a WC-zéssel,több-kevesebb sikerrel!Mondod,hogy légyszíves,kérem szépen,köszönöm szépen,bocsánatot kérek!
De!
Nagyon megy a nem,hagyjál békén,menj innen és társai!Mostanában ha mérges vagy csapkodsz,csípsz,ha látod valakitől rúgsz is!Ha nem kapsz meg valamit azonnal,hát....
Hová tűnt az én Tündérbabám?
Talán ez már a dackorszak?

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Megint csak azt tudtuk elolvasni ami nálunk megjelenik.:))
Nagyon sajnáljuk,hogy beteg a gép,reméljük gyorsan meggyógyul.:)))

Látjuk azért mégis csak sikerült Anyának a lepke!!:)))
A többi is ugyan ilyen egyszerű Anya!!!
Menni fog az is.:)))
Pusza!!

Bianka és Karina írta...

Valószínűleg nálunk van a baj,deeee Anya megoldotta és elolvastuk.:)))
Nagyon sok közös van ám bennünk!!!
Nálunk is hiányolja Anya az Ő kis tündérkéjét.:))))

Látom ti is imádtok vásárolni.:))Mi is,ja és nekem is van egy Laci papám.;)))
Pusza!!