2009. február 7., szombat

2009.02.06

Nem is tudom,milyen volt a mai napom!?
Reggel mint mostanában mindíg 8 körül keltem,még ágyban néztem a tévét,volt majdnem 10 óra,mire Anya ki tudott könyörögni az ágyból,de akkor is csak azért,mert már nyakig pisis voltam!
De ebből is látszik,hogy milyen jó fej vagyok,volt Anyának bő két órája,hogy megcsináljon ezt-azt!:-)
Utána reggeliztem és kiosontam az udvarra!Mikor megláttuk,hogy milyen jó idő van,legszívesebben kint maradtunk volna,de Anyának még dolga volt bent,mindenesetre azért megengedte,hogy menjek egy kört a mocimmal és megdögönyözzem a macskát!Megígérte,hogy ha időben felébredek délután kimegyünk!
Ebédig 78-szor elolvastuk a virágos-gyümölcsös katalógust (Nem tudom még meddig bírja,minden nap kidobunk egy pár lapot belőle,ami ronggyá ment!-Anya)Nem tudok vele betelni!
Ebédeltem egy nagy tányér husilevest,ami tele volt ságojépával(sárgarépa)csak nekem,mert egyszerűen imádom!Utána rágyűrtem pár pogit és már készen is álltam az alvásra!Már a leves közben hallottam,hogy bimmbammozak(bimm-bamm-oznak)gondoltam is,hogy rögtön eldobom a kanalat,mert akkor nekem mennem kell aludni,de mégsemn mérgesítettem fel Anyát,amúgy sem volt ma valami jó kedvű,pedig ma egy szava sem lehetett rám!:-)Szóval szépen megebédeltem és csak utána közöltem,hogy mennem kell aludni!Anya be is tett az ágyikómba és seró-peró ki is dőltem!Nem figyeltem az órát,de két órát biztos aludtam!
Mikor felébredtem pelus és teljes ruhacsere,mert megint túlzásba vittem az itókázást!Anya belémkönyörgött egy kis kaját,de nem nagyon ment,még szerencse,hogy közben megjött Apa,így máris kénytelen voltam enni,mert Apa kajájából lopkodni a legjobb dolog a világon!
És mivel ilyen jó kislány voltam,Anya is jó kislány volt és betartva az ígéretét,nekiálltunk öltözni!
Kicsit meg is lepődtem,hogy nem a pufijuámam(pufiruhámat)kell felvennem,de végülis nem nagyon zavartattam magam!Kimentünk és nagyon szuperül éreztem magam!Hatalmasat sétáltunk Anyával,még futottunk is,aztán kijöttek Mátéék is és aztán egyből szerelembe estünk és csak csókolóztunk,meg mociztunk,meg kézenfogva sétáltunk és fantasztikus volt!Anyáink meg beszélgettek,Apáink,meg motoroztak,csak ők egy picit nagyobbal és hangosabbal,amit én ha meghallok egyből Anya nyakába ugrok!Fél 6-kor már nyűglődtem,hogy Anya éccies(légyszíves) be bemegyünk szobába és Anya engedett a könyörgésemnek,meg már amúgy is kezdett lehűlni a levegő!Itt bent még ettem,meg szaladgéltam,meg ettem,meg szaladgáltam,meg olvastam,meg Apát nyúztam,hogy ne gépezzen,meg ettem,aztán Anya úgy döntött,hogy megyünk fürödni!
A kádban már eléggé odavoltam,hatalmasakat ásítoztam,de aztán mikor kiszálltam,berohantam Anyáék hatalmas ágyára és ott hancúroztam egy kicsit csupaszon!Na meg persze táncoltam!Anélkül nem telhet el nap!
Ja!És a "lényeg" ma este megint belepisiltem a WC-be!
Szóval tánc után öltözés,pusziosztás,pelenkázóról ugrás az ágyba és elvileg alvás,de ez a zene annyira felpörgetett,hogy meg kellett néznem az esti műsort!Anyának ki is kiabáltam a konyhába,hogy kezdődik a hajatojtán (Hal a tortán)!Na azt még megnéztem,közben persze megint hisztiztem egy picit,mert nekem tea kell,nem víz,az őseim meg csak hajtogatták,hogy csak víz van,pedig tudom ám,hogy van tea,csak nekem nem akarnak adni!Láttam,mikor Anya főzte!Na meg persze a takarózás!Apa is Anya is legalább 10-szer betakart utoljára,aztán hiába szenvedtem kénytelen voltam elaludni úgy ahogy voltam,mert nekem már nem volt erőm betakarózni!Na de azért később Anya betakart!Azóta egysze megébredtem,de Anya megnyugtatott,betakargatott és semmi gond!Reggel viszont korán kelek,mennem Anyáék a dédimamiékhoz cocát vágni!Én meg biztos a mamival maradok itthon!De az nem baj!Mamival mindent lehet!Mire Anyáék hazaérnek,rá sem fognak ismerni a lakásra!:-)

6 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Sziasztok!:))

Köszönjük szépen,hogy olvastok minket.:))
Nagyon meghatódtunk,hogy égigolvastátok a napjainkat,aranyosak vagytok.:)))
Tényleg nem lakunk messze egymástól.:)))

Ó és akkor Nemsokára Neked is itt a szülinapod!Gondolom már Ti is készültök.:))

Mi is nagyon szívesen olvasnánk Rólad,de ezt az írást nem értjük.:))))

Anya hamar belejössz majd a blogolásba,nem olyan nehéz,csak rá kell jönni néhány dologra.:)))

További szép napot Nektek!

Pusza!
Bius és Judit

Bianka és Karina írta...

Lehet,hogy h...én hangzik,de most bejelentkeztünk rendszeres olvasónak,és ott meg tudjuk olvasni.
Itt viszont tényleg titkos írással jelenik meg??
Most akkor mi is van??
Csak mi látjuk rosszul??

Még egy kérdés!
Írtad,hogy lehet,hogy találkozunk is a korházban.
Mi 03.04-én jöttünk haza,és voltunk a folyosó mindkét oldalán.:)))
Előfordulhat,hogy találkoztunk.;)))

Pusza!

Bianka és Karina írta...

Nos a Blog még mindíg nem jön be rendesen nekünk??
Ha küldesz nekem egy email címet a kercike@invitel.hu-ra nagyon szívesen segítek a blogszépítésben,mert így nagyon hosszú.

Szabadegyházán lakunk,ez Seregélyes és Perkáta közt van.

és igen azért költöztünk mi is annyit mert azon a folyosón voltunk amit festettek.Ott szoba számot nem tudok,de a másikoldalon a 114-esbe voltunk.:)))
Szóval lehet,hogy összefutottunk.;)))

Pusza!
Judit

E. Jucus írta...

Na Barátosnőm...mostmár olvashatsz minket is:D
Puszika Nektek

E. Jucus írta...

Jó lesz már...ha irtok valamit...:)
Már 11.-e van :) Millió Cuppanat!!!

E. Jucus írta...

Ja és szuperek a csilllogó izék...:)))