2009. február 3., kedd

Megint itt

Megint itt vagyok!Ma már a második!Tényleg van blogom!Hurrá!Remélem anya továbbra is ilyen rendszeresen fogja pötyögni!Na jó!Nem napi kétszer,de azért heti rendszerességgel!?
Na de a lényeg!Sírva könyörgöm,hogy látogasson meg valami profi,mert én is annyira de annyira szeretnék ilyen csilli-villi bigyókat,meg izéket,amilyen a többieknek is van!
Ma átlagos napom volt!Átlagosan "rossz" voltam!Délelött itt volt "ménje"(nénje),tök jól elvoltunk,egészen a délutáni alvásig őt boldogítottam,még enni is vele ettem!
Így majdnem az alvásom is kudarcba fulladt,de Anya megint elővette a szigorú figurát és nem engedett kiszállni a kiságyból!:-(
Végülis meg lett az eredménye,egészen addig aludtam,amíg Apucikám haza nem ért!Utána még olvastam egy picit az ágyban!Van egy ilyen virágos,gyümölcsös katalógusom!Imádom!Aztán Apáék kitalálták,hogy elmegyünk Enyingre!Először beparáztam,mert ott van a "doktojnéni",de kiderült,hogy oda majd csak holnap megyünk!Jó volt autózni egyet!
Aztán mikor hazaértünk ettem,na meg olvastam és már mehettem is fürdeni!
Fürdés közben megbeszéltük Anyával,hogy holnap nagyon,de nagyon ügyes kislány leszek és nem fogok sírni!
Persze ezt minden alkalommal megígérem és természetesen minden alkalommal tőlem hangos a rendelő!
Nem is értem Anya,hogy tud még bedőlni ilyen ígéreteknek!?Hiszen már majdnem két éve ismer!:-)
Na nem baj!Majd rájön!:-)
Az este már jól alakult!Fürdés közben sokat játszottunk,meg nevettünk,Apa nem is hallotta tőlünk a tévét,de nem bánta,mert nagyon aranyosak voltunk!Aztán még ő is nyomott velem egy birkót az ágyban!
Mostanra teljesen kidőltem!Végülis nem is vagyok meglepődve magamon,mikor 86-szor felugrok az ágyban és riasztom az ősöket,hogy be kell takarni!(Pedig be tudok ám egyedül is takarózni,de az nem olyan izgi!)Persze,hogy elfáradtam!
Na meg fel kell készülnöm a holnapi oltásra,úgyhogy tente!

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Megy ez Neked Barátosnőm!!! Ügyike vagy nagyon! A Menyem meg...imádnivaló! :)