2009. február 13., péntek

Péntek

Na a mai napot elég korán sikerült kezdenembár az éjszakám sem volt az igazi!Hajnalaban,mikor Apa kelt és készülődött a dolgozóba,én is felkeltem és egyáltalán nem is akartam visszaaludni,de Anyának hiába kiabáltam,nem hallotta!Apa aztán begurult,hogy mit kavarok és hajnali 3-kor és rendre utasított!Na mérgemben jól visszaaludtam,de fél 7-kor aztán már nem bírtam magammal és azonnal tévét kellett néznem!Nagy nehezen Anya is felkelt,de akkor meg már a szokásos módon,nem voltam hajlandó kiszállni az ágyból!Így Anya lelépett a póstára,addig Mamit boldogítottam!Hazafele bement Anya az adóbevallásáért és alig,hogy belépett az ajtón,kitalálta,hogy visszaugrik vele a póstára!Végülis nem bántam,később megtudtam,hogy nagyon hideg van és fúj a szél,na meg Anya bicaja is bemondta az unalmast,így jobb is,hogy itthonmaradtam!Délelött semmi gond nem volt,velem,végig ettem a délelöttöt,meg Mamival játszottam,Anya nem is érdekelt!Aztán mikor elálmosodtam azért jöttem ám,hogy aludnom kell!Fél 2-kor aludtam el és mivel ilyen frissek voltunk ma és Anyát hagytam délelött "dolgozni",ő is lefeküdt!Akkor keltünk fel,mikor Apa hazaért a dolgozóból!Na hát aztán délután megint le volt a gond rólam,megint a Maminál voltam,csak néha szaladtam át a mi szobánkba,hogy megnézzem,meg vannak-e még az ősök!?Megvoltak!Este még a fürdeni sem akartam,Apának úgy kellett jönnie értem!Este megint pisi a WC-be,de mondhatom,hogy ez már természetes!És állítólag nagyon ügyesen mosom egyedül a fogamat!Fürdés után reklamáltam a szokásos esti táncolásomért,de reklamációm süket fülekre talált,nem kaptam zenét!Kicsit mérges is lettem,gondoltam bevetem a hisztit,de nem jártam sikerrel!(Anya):Nem tudjuk,hogy miért,de pár napja elég,ha csak annyit mondunk,hogy kukás,vagy kukásbácsi és te sírva menekülsz és kiabálod,hogy jóviskedek(jólviselkedek)!Véletlenül vettük észre és nem is szeretnénk ezzel riogatni,de ha már végképp nincs más megoldás és annyira belemerülsz a hisztibe,mint amennyire beletudsz,....
Aztán öltözés és irány a kiságy!Most meg még Apát ugráltatom,hol a cumiért,hol teáért,hol vízért,hol meg be kell takarni!Kíváncsi leszek még meddig bírja cérnával!?:-)

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Na hallod nem semmi vagy.:))Ahogy olvasom Te is eléred amit akarsz.:)))
Meddig bírta Apa??:DDDD

Ja és azt Te is úgy csinállod ezek szerint,hogy csak Anyának rosszalkodsz?Tök jó nem??:DDDD

Pusza!
Bius

Bianka és Karina írta...

Játékra hívunk!Kukk be!
Pusza!
Bius és Judit.