2009. február 23., hétfő

Hiszti,hiszti,hiszti

Ma nagyon jól aludtam,reggel is csak 8:40-kor ébredtem,de még jó sokáig tévéztem az ágyból!Egyszóval egy tünemény voltam!Egészen addig,amíg ki nem kerültem az ágyból,na meg Anya fel nem öltöztetett!Mire végzett velem,elszabadult pokol!Kezdtem azzal,hogy nem voltam hajlandó reggelizni,egy falatot sem!Mindenáron leveskét akartam enni,de nem volt bele tészta,a Mami meg nem volt hajlandó rögtön nekiállni nekem tésztát főzni!Na ettől teljesen kiborultam és mindenre másztam,mindenbe belenyúltam tekergettem a gáztűzhelyt,a gázpalackot,szóval nagyon kitettem magamért!Végre (mármint Anyának végre) eljött a dél és mentem aludni!Na a délelötti rosszaságomat kompenzáltam azzal,hogy aludtam majdnem két és fél órát!Mikor felébredtem,szóltam Anyának,hogy mennem kell WC-re és sikerült belekakálnom,de teljesen kétségbeestem,hogy milyen büdös lett,így nem trónoltam tovább,iparkodtam befele a szobába!Nemsokára Apa is hazaért a dolgozóból,utána pedig jött Bálintka a kis barátom!Anyáink gondolták,hogy majd jót beszélgetnek,de Bálintka ma nagyon rossz kedvében volt,mindenért sírt és csak az Apukáját akarta,pedig én simogattam és puszilgattam,de nekem sem sikerült megnyugtatni!Így hát hamar haza is mentek!Na ezután megint megvadultam és senki nem bírt velem!Ma a Mami többször rá is vert a kezecskémre!Nagyon meg sértődtem rá!Végül csak Apa tudott megnyugtatni,amikor ideengedett a gép elé és fülhallgatóval halgathattam a zenét!
Vacsira csinált Anya fincsi bundáskenyeret,aztán fürdés és most meg még Apát terrorizálom a kiságyból!:-)

3 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Na mostmár jó lesz Barátosnőm!!!Ügyik vagyunk :)Millió puszi :)

JucusMakeUp írta...

Sziasztok! A hiszti ismeretes nálunk is, ha nem úgy van egyből, ahogy szeretné, borul a bili.. :-) Mami jól van már? Reméljük sikerül a megjegyzés :-) puszka

JucusMakeUp írta...

Nah sikerült :D akkor most már segíthetnétek olvasni is :D mert még mindig trükközök ahogy Bius :) :P