2009. február 20., péntek

Holnap nagy nap!:-)

Ma már 7-kor elkezdtem a napot,de Anya megint nem bírt magához térni!Jó lesz már ha átáll a korán fekvésre,nem éjjel fekszik el,mert ez így nekem nagyon nem tetszik!:-)
A délelött hamar elment,nagy örömömre jött Dédipapi,és kaptam egy nagyon szuper cipőt!Azt mondta,születésnapomra!És az utóbbi pár napban egyre többet hallom ezt a szót,de nekem fogalmam sincs,hogy az mi lehet!?
Délben nagyon jó kislány voltam,hipp-hopp elaludtam,de egy kis bibi történt!Anya is elaludt velem és arra ébredtem,hogy az én jó Anyám,úgy horkol,mint a Zetor traktor!:-)Rá is kiabáltam,hogy Anyaaaa!Ne pókojjá!De nem zavartatta magát!Aludt tovább,aztán végül nagy nehezen csak sikerült felébresztenem!Ha már én nem alhatok,vagyis nem tudok tőle,akkor ő se aludjon!Délután Apa kiállt az autóval és elmentünk Dédimamiékhoz,Maminak is megmutattam az új cipellőmet,mert Papi titokban intézte a dolgot!Ott ettem,meg foglalkoztattam Mamiékat!Aztán hazajöttünk és építettem egészen estig!Most nagyon rákattantam,reggel is azzal kezdek,hogy építek!Anya meg nekiállt valamit kotyvasztani a konyhában!Aztán fürdés és nekem elvileg alvás,de most meg valami géppel zörög és nagyon fincsi illatokat érzek,csodálkozik,hogy nem tudok aludni!?

(Anya):
Drága Kicsi Kincsem!Holnap leszel két éves!Nagy meglepetést szerettünk volna neked Apukáddal,így a torta azért most készül,hogy te ne tudj róla és tényleg meglepődj!A holnapi nap csak a tiéd!Akármilyen rossz is leszel,ezennel ünnepélyesen megígérem,hogy semmiért nem fogok rád szólni!
Na de ne szokd meg!
Nagyon imádunk téged!
Apa és Anya

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Drága Barátosnőm!:))
Nagyon Boldog Születésnapot Kívánunk Neked!:))
Kívánjuk,hogy nagyon szép,ajándékkal,mosolyal,jókedvel teli legyen ez a napod!
És szorítunk,hogy Anya betartsa az ígéretét!:))))

Nagyon Jó bulizást Nektek!:)))
Pusza!
Bius és Judit

Hello Kitty írta...

Szia Fannus!
Nagyon boldog szülinapot kívánunk neked!
Bizti szuper napod lesz ma!
Nagyon jó bulizást kívánunk!
A Vilcsiéknél olvastunk ám rólad és gondoltunk hogy benézünk hozzád!
Puszilunk