2009. február 15., vasárnap

Acipapa

Ma 7-kor keltem,mivel tudtam,hogy végre több,mint egy hónap után meglátogatjuk az én Dága Acipapámat!Még szöszmötöltem egy darabig az ágyban,addig Anya gyorsan elment lezuhanyozni,utána öltöztünk,pakoltunk,reggeliztem pár falatot és már mentünk is!Útközben most kivételesen nagyon jó fej voltam,nem hisztiztem egyáltalán!Amikor odaértünk,Acipapa már az ajtóban várt és nagyon-nagyon örültünk egymásnak!Nem is tudom,mit mondhatnék,egyszerűen szuper napom volt!Papát egész nap foglalkoztattam,dumcsiztunk,rajzoltunk,olvastunk,nagyon sokat nevettük,nagyon jól éreztem magam,annak ellenére,hogy az alvás ma is kimaradt,ugyanis kizárólag a kiságyamban tudok elaludni!Anya szerint ez egy részből jó,de így ha megyünk valahova,nem tud elaltatni,meg Papánál sem tudunk ottmaradni...
Voltunk Dédimaminál is,ott is pakoltam,minden fiókban körülnéztem...
Mindenki nagyon örült nekem,már vártak nagyon!Dédimamitól kaptam megint egy babát,Papától meg sok-sok finomságot!Fél 5-kor indultunk haza,mert már nagyon álmos voltam!Mikor beszálltunk az autóba picit hisztiztem,nem akartam Papa nélkül hazajönni,de megígérte,hogy majd a nyáron eljön pár napra,mi pedig megyünk,ha tudunk!Aztán elnyomott az egész napos hancúr és a korán kelés,hazáig aludtam!Itthon aztán újult erővel rosszalkodtam,aztán szóltam Anyáéknak,hogy fürödnöm kell!Megfürödtem,hajat mostam,Apa megszárította a hajamat,rágcsáltam még egy picit és már az ágyikómban vagyok és nézem a tévét!Annyira jó volt a mai nap,hogy most meg azért nem tudok elaludni!:-)

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Szuper lehetett Acipapánál...és még babát is kaptál???Na tegnap mind a ketten úton voltunk...:-)Délután gyere ám...szeretnélek már látni!!! Millió puszi Nektek!!!