2009. február 16., hétfő

Hétfő

Gyors leszek!A mai napom elég kellemetlenül kezdődött!Amíg én szütymörögtem a kiságyban,Anya gondolta bepakol a mosógépbe!Hát nagy magányomban gondoltam levetkőzöm,hogy már azzal se kelljen húzni az időt!Na de a pelenkát is levettem és annak rendje és módja szerint tele is pisiltem az ágyamat!Hú!Nagyon megijedtem,Anya nem győzött nyugtatni,de valahogy nem bírtam magamhoz térni!Olyan hisztit levertem...
Aztán rögtön tudtam szólni,hogy mennem kell a WC-re pisilni!
Volt dél,mire megnyugodtam!De aztán szuper dolog történt!Apa vitte Andi nénit,meg Patrikot az orvoshoz és mivel senki nem volt náluk otthon,Anya vigyázott a Mátéra!Máté 9 hónappal idősebb nálam!Hát ne tudjátok meg!Annyira szuper órákat töltöttünk együtt...
Építőkockáztunk,kergetőztünk,puszizkodtunk,ugráltunk Anyáék ágyán...
Tényleg nagyon jól éreztem magam!Mikor hazaértek,Anya valami olyasmit motyogott Apának,hogy egyre biztosabb benne,hogy nem kell nekem kistestvér,de nem értem,hogy miért,mikor annyira jól éreztem magam!?Lehet,hogy Anya nem!?
Aztán hazament Máté,én pedig bekerültem az ágyikómba és most alszom,de sietek felkelni,mert Vilcsivel fontos tárgyalnivalóm van!:-)
Ja!Elfelejtettem,hogy az este éjszakai fény nélkül aludtam el!3-ig bírtam!Akkor kénytelen volt Apa felkapcsolni,mert úgy ordítottam,ahogy a torkomon kifért!És még 6-kor is riadót fújtam,mert kifickándoztam a cumimat!:-)

2 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Hát tényleg szuper napod lehetett...:)
Bár Nayáink már megtárgyalták...Egész délután járt a szájuk...mit tudnak annyit beszélni?:-)

Bianka és Karina írta...

Hű micsoda nagy csavargás és papázás.:))
Bizti nagyon szupi napjaitok voltak.:))

Hű ez a pisis sztori jól megviselt téged.:(((
De azért ügyi vagy,hogy utánna már szóltál..)))

Pusza!
Köszi,hogy beszáltatok a játékba.:))