2009. február 25., szerda

Gyors helyzetjelentés

Hát szóval igen!Tegnap négyszer volt nyakig érő hasmenésem,és kétszer sugárban hányásom!:-(
Este is ökölődtem,mondogattam,hogy rosszul van a pocakom,semmi nem volt jó!Anya éjszakára adott egy hányás elleni kúpot,aminek a negyedét két adagban sikeresen ki is pateroltam magamból,de végül hatott,elnyomott és 10-kor már aludtam is!Az éjszaka nyugis volt,de reggel megint hányással kezdtem,azóta viszont semmi!Most várakozó állásponton vagyunk!Az elöbb már ettem egy kis üres kenyeret,ha megmarad délután már valami feltétet is kapok rá!:-)
Most lefeküdtem aludni,de a közérzetemmel egyébként semmi gond,a rosszalkodáshoz,meg a csínytevésekhez nagyon is fűlik a fogam!:-)

4 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Szerencsére már Anyukádtól értesültem a jobbléted felől...Örülök neki,hogy kicsit jobban vagy...ám ez akár két hétig is eltarthat...reméljük megúszod..
Délután ha jobban vagy...követeld ki Anyukádnál,hogy láthassuk egymást,majd én is az enyémnél...:)))
Puzsillak! Küldök gyógypuszikat :)

E. Jucus írta...

Bébikém...szólj Anyának,hogy mindenképpen írjon,hogy mi volt a dokinál...Nagyon izgulunk érted...Puszilak Drágám...

Hello Kitty írta...

Jobbulást kívánunk neked Fannus!
Küldjük gyorsan a gyógypuszikákat!
Puszilunk

Bianka és Karina írta...

Reméljük mára már jobban vagy!:)))
Pusza!