2009. február 21., szombat

Szülinapom


Hát igen!Megint egy évvel öregebb lettem....
Délig fogalmam sem volt róla,hogy mi ez a nagy sürgés-forgás!?Délelött Apa még el is vitt itthonról autóval,hogy Anya tudjon nyugodtan főzni!Mikor hazaértünk,már készült a fini ebéd,aztán Anya mondta,hogy várnunk kell még,mert jönnek Tibiék,akkor fogunk ebédelni!Hát délre sajnos nem értek ide,nekem meg már bimmbammoztak,de azért bírtam még és mégis megvártam őket!Nekiálltunk ebédelni,aztán amikor megláttam a tortákat,szemem-szám tátva maradt!Egyből kiabáltam is,hogy szüinapomam akajnom ennem kell most!Na hát a nagyok dőltek a röhögéstől,Anya próbálta magyarázni,hogy nem az a szülinapom,hanem az a torta,de engem valahogy hidegen hagyott!Nagyon ügyes voltam,elsőre elfújtam mind a két gyertyát!Anya kérdezte,hogy kívántam-e valamit,én pedig határozottan rávágtam,hogy igen!:-)
A délután játékkal telt,meg Anyáék beszélgettek!Aztán biztos valami unalmas témához érhettek,mert én Tibi karjaiban elaludtam Anyáék ágyán!Azt még megvárták,hogy felébredjek,de utána indultak is!Akkor egy picit elpityeredtem,de megígérték,hogy holnap is jönnek!
Ma kivételesen hamarabb fürödtem a szokásosnál!Hiába!Elfáradtam!Nem vagyok én hozzászokva ehez a szülinapozáshoz,vagy mihez!?:-)
Már be is bújtam az ágyamba,de azért még Apát szórakoztatom a távolból!
Mindenkinek köszönöm a köszöntéseket,különös tekintettel Vilcsire,Biusra,Kittyre!
Nagyon jól esik,hogy gondoltatok rám!

2 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Nem semmi Hannika,milyen frankó napod volt...na nemsokára nekem is ilyen frankó lesz...
Sajna,hogy a randi nem jött össze...ha Apa nem lett volna ilyen...brrr...na majd hamarosan,hátha Te eljössz az én sülinapomra :)
Puszika Nektek :)

Bianka és Karina írta...

Na hallod,mintha magamat olvastam volna.;))9
Neked is nagyon jó napod voplt!
Képeket kérünk!!!

Pusza!