2009. február 22., vasárnap

Fény az éjszakában...

Na hát az nem volt!Itt kezdődtek a gondok!Történt ugyanis,hogy az este elfelejtettem kikövetelni magamnak az éjszakai fényt,Anya meg úgy gondolta,hogy tesz egy próbát a sötétben alvásra!Na hát nem jött be neki!Fél 1-kor olyan visítással ébredtem,hogy majd' fél óra kellett,mire sikerült megvígasztalniuk Anyáéknak!Sőt!Alig akartam visszaaludni,vagy ha visszaaludtam,akkor meg újra és újra felriadtam és kezdtem a visítást előről!
Annak ellenére,hogy ilyen "borzalmas" éjszakám volt,elég korán riadót fújtam!Már 7-kor mondtam a magamét és kiabáltam Anyának,hogy kiszállnom kell!:-)
Anya nem volt ma a toppon,nem is kelt fel,csak fél 10-kor,pontosabban akkor kelt ki az ágyból!Addigra Apa már teljesen elrendezett,csini ruhában voltam és meg is reggeliztem!Aztán mentem Anyához és az ágyba odahurcoltam neki az összes építőkockát,de ő nem volt hajlandó építeni!Mindegy,legalább a színeket megtanította nekem!Most már ismerem a lilát,kéket,zöldet,pirosat,sárgát!
Ma nem főzött Anya,maradt a szülinapi menüből,de délelött el kellett mennie,így én a Mamival maradtam itthon,mert Apa meg az udvaron ügyködött!Szóval Anya elvitte a Patrikot,meg az Andi nénit az ügyeletre!Mikor indult,adtam neki puszit és mondtam,hogy siessen haza!Szót fogadott,de mégis mire hazaért én már az ágyikómból szemléltem a világot és dumáltam Maminak ezerrel!Aztán Anyával is váltottam pár szót és már aludtam is!Jó sokat!
Mire felébredtem,már itt voltak Tibiék!Ma elég jó idő is volt,így az első kérdésre,hogy kimenjünk-e,már hoztam is a ruhámat!Közben Tibiék kiatálták,hogy amíg Anyáék összekészülődnek,ők elvisznek magukkal!Le is léptem pillanatok alatt!Anyáék még elugrottak Dédimamiékhoz megérdeklődni,hogy mi a helyzet,mert Mamit ma reggel elvitte a mentő,mert egész éjjel hasmenése volt,ki is száradt!:-(
Na aztán jöttek értem és együtt mentünk Edina házához,amit a Mamájától örökölt,de fel kell újítani!
A dolog lényege az,hogy Apa,meg Tibi kitalálták,hogy csinálnak nekem egy frankó ágyat,mert mostanában hadilábon állok a kisággyal,pedig világ életemben az volt a mindenem!
Na hát majd meglátjátok,hogy hajlandó leszek-e lecserélni az ágyikómat!?
Szóval egész délután levegőztünk,mi csajok homokoztunk,meg sétáltunk,a fiúk meg barkácsoltak!Hazaérve nagyon éhes voltam,de mindenbe csak belekóstoltam és semmi nem volt a fogamra való!Picit pihentünk Anyával!Ágyból néztük a tévét,aztán fürdést rendeltem el!Ma elég korán fürödtem,nagyon elfáradtam!A kádban már majdnem elaludtam,de mégis csak most bírtam álomra szenderülni!

Drága Barátosném Bius!

Ígérem lesznek képek is,de sajnos nekünk most egyáltalán nincs gépünk,Tibi fényképezett,de ő meg nem tette fel a gépére őket,szóval elég bonyolult ez így,de ígérem,hogy teszünk majd fel képeket!:-)

1 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Szuperul alakult a szülinapi bulid!
Örülünk neki nagyon!
Nagyon rendes csajszi vagy hogy hagytad anyát lustizni!
Nálunk apa a lustizós !
Puszilunk