2009. február 12., csütörtök

Csütörtök

Reggel 8-kor riasztottam Anyát,de nem nagyon akaródzott neki felkelni!Hozott be nekem teát,és visszabújt!Hát ezt azért mégsem hagyhattam szó nélkül!Bekapcsoltattam a tévét és megegyeztünk,hogy csendben nézem!Na így még,hogy lássa Anya kivel van dolga,hagytam egy fél órát kumni,de utána könyörtelenül a tudtára adtam,hogy nem vagyok hajlandó elnézni,hogy ő alszik,mikor én már alig várom,hogy nekikezdjek a napnak!
A szenvedésem egészen addig tartott,amíg Anya fel nem kelt!Utána nem voltam hajlandó kiszállni az ágyamból!Addig Anya elpakolta a tiszta ruhát,betett egy adagot a mosógépbe,nekiállt mosogatni!Naná,hogy akkor meg sürgősen ki kellett szállnom,de akkor meg Anya nem hagyta magát!
De nem baj,gyorsan végzett és így nagy nehezen megkezdhettem a mai napra betervezett rosszaságaimat!
Leveskét rendeltem,így Anya felrakta főni a husilevest,jó sok ságojépával(sárgarépa),mert imádom!Aztán kitaláltam,hogy labdázzunk,meg focizzunk!Szuper volt!Igaz Anya nem díjazta annyira,mert fáj a törött bokája valamiért!?Nem tud a bal lábára állni,de meg kell,hogy mondjam,hősiesen állta a sarat!:-)Hipp-hopp elerepült a délelött és fél 12-kor már toporogtam,meg hisztiztem,hogy mennem kell aludni!Délbe be is kerültem az ágyba,de meggondoltam magam és csak 2-kor voltam hajlandó elaludni!Na de egy szavuk sem lehet a szüleimnek,egészen 5-ig húztam a lóbőrt!
Ma nem mentünk ki,nagyon hideg és erős szél fújt,de valahogy eszembe sem jutott!Ittbent is nagyon jól elvoltam!Végülis semmi érdemleges nem volt ma!Átlagos nap,átlagos hisztikkel!Fürdés után megint csupaszon táncolhattam az ágyon,mostanában ez elengedhetetlen a lefekvés elött,aztán öltözés,pusziosztás,fekvés!
Már ágyban vagyok,de még ugráltatom Anyát vízért,már a második pohárnál tartok!Most meg kidobtam az ágyból a poharamat!Nehogymár nem velem foglalkozik!Hiába!Nem szeretem ha a gép elött ül!:-)
Ja!El is felejtettem,hogy ma beszéltem Acipapával telefonon!Megbeszéltük,hogy vasárnap megyünk!Már alig várom!Régen találkoztunk már!Mentünk volna szombaton,de szombaton jön Acika megcsinálni a számítógépet!Remélem sikerül neki és újra tudunk dumcsizni az és Drága Vilmosommal!?
Vícsi!Juci!Nagyon hiányoztok!Minden nap,többször is integetek nektek a kamióba!Miért nem válaszoltok?:-)
Remélem hétfőn már tudunk beszélni!?Imádunk titeket!

Nincsenek megjegyzések: