2009. február 26., csütörtök

Elkiabáltuk

Azt hiszem túl elhamarkodottan jelentettük ki,hogy minden a legnagyobb rendben!Ez mondjuk így is volt egészen délutánig,amikor is nekiálltam eszegetni,igaz csak ropi,keksz,ilyesmi!Na de a kaja nem maradt bennem 10 percig!És amikor már alul-fölül sugárban jött belőlem a cucc,akkor már az amúgy nyugodt Anyukám is kezdett bepánikolni!Apa rögtön sokkot kapott,még a kocsival is alig bírt kiállni a garázsból!Anya meg szépen megfürdetett és akkor irány az ügyelet!
Na hát egyáltalán nem voltak meglepődve a bajomon,még meg sem vizsgáltak!Mondták Anyának,hogy vegyen Normaflore-t,meg Smecta-t és kész!Na de ha viszont éjjel hánynék,akkor azonnal irány a kórház,gyerekosztály!Szépen hazajöttünk,megkaptam a gyógyszereimet,ami nem nagyon akart fogyni és 9-kor már aludtam is!Az éjszaka közepén sikerült egyet hánynom,de nem volt jelentős mennyiség,meg inni is iszom rendesen,úgyhogy Anya egyenlőre inkább nem kér a kórházi ellátásból!Ma 8:50-kor ébredtem,de volt 11 mire kiszálltam az ágyból,akkor bebújtam Anya helyére,kértem egy mesét,közben ettem pár szelet párizsit,csak úgy kenyér nélkül,minden nélkül és már megint az ágyamban vagyok,lassan el is alszom!Hiába!Kimerít ez a hasmenés!Ráadásul Anya is az éjszaka túlnyomó részét a WC-n töltötte és rá sem bír nézni a kajára!Azt mondja,neki is rosszul van a pocakja!

3 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Gyógyulgassatok csak,hamar,hamar!!! Hannika,remélem már nem lesz gond Veled sem,Eszti Te is gyógyulgass minnél hamarabb! A gyógypuszik változatlanul repülnek :))))Millió Cuppanat! :)

Hello Kitty írta...

Nagyon ragadós ez a betegség!
Tessék most már kilábalni belőle!
Szerencsére nálunk csak láz a menő !
Legalábbis eddig!
Küldjük a gyógycuppokat!
Puszilunk

E. Jucus írta...

Na estére már Eszti is beteg lett...:-(((( Most mi lesz velünk???
Na talán kibírjuk,ma akkor alszok egyet Anyával :)))))
Puszi Nektek és gyógyuljatok meg hamar !!!
Rendületlenül,nyomatjuka gyógypuszikat felétek :-)))))
Millió csóóóók! ;-)