2009. március 2., hétfő

Itt vagyunk,megvagyunk!

Na szóval úgy néz ki,befejeztük a betegeskedést!Végre!Elég zsúfolt napok állnak mögötünk,de megpróbáljuk összeszedni a gondolatainkat!:-)
Kezdjük a szombattal!Na ahhoz én nem nagyon tudok hozzászólni,de azt tudom,hogy az este valami buli volt a másik szobában!:-)
Szóval mivel a Mami lelépett a Dédiékhez,míg a Dédimami lábadozik,így üres volt a szobája!Tibiék kitalálták,hogy legyen már valami,Anyáéknak meg semmi kifogása nem volt ellene!Pontosabban először Anya még nem is tudott róla,mert a délután kimenős volt, (csodaszép frizurája lett) de aztán semmi kifogása nem volt ellene!Azt tudom,hogy hatalmas röhögéseket hallottam,meg,hogy hajnali fél 6-kor tértek meg őseim a saját ágyukba!Gondolom,hogy jó lehetett a buli,mert nem nagyon értékelték,hogy 3 órát hagytam őket aludni!:-)
A vasárnap így nagyrészt pihenéssel telt,még rám is rám fért,úgyhogy miután Anya eltakarította a romokat és lakást csinált a lakásból,egész jól elvoltunk!Vasárnap este volt egy kis gigszer,mert kiégett az éjjeli fényemből az égő és hát....
Ma reggel mikor felébredtem,Apa nem volt sehol!De mire Anya megcsinálta az ágyat,már haza is ért!Az új munkahelyén volt!Ma már dolgozott volna,de még nem számolt le,így majd csak holnap!Mikor hazaért,mi is szépen felöltöztünk és már mentünk is!Apa leszámolni,Anyának meg be kellett mennie a munkahelyére,mert ő kis naiv azt gondolta,hogy majd simán kapja a GYES-t,de hát rá kellett jönnie,hogy nem egészen úgy van az,ahogy ő azt elképzelte!Szóval most hamar gyorsan igénylés,meg miegymás,mert nagyon nagy balhé lesz!
Na és amikor mindenki végzett a dolgával,megleptek!
Elmentünk az én Drága Acipapámhoz!:-)
Annyira szuper volt,igaz kicsit kétségbeestem,mert mikor már majdnem odaértünk,meg kellett állni,belefutottunk egy balesetbe,de aztán Apa megoldotta a problémát és így "simán" odaértünk!És egész nap le sem szálltam Papiról!Nagyon imádtam a nap minden percét!
Ki is fáradtam rendesen,mert egy gyors zuhany után már vagy egy órája az igazak álmát alszom!:-)

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Hű ha,de jól tették Anyáék,hogy buliztak.:)))
Örülök,hogy meggyógyultatok.:))
Pusza!!