2009. március 15., vasárnap

Vasárnap

Legelőször is Bius Barátosnémnak üzenem,hogy mostmár jó lenne,ha összebeszélnénk és nem váltásban járnánk a várost!Együtt sokkal izgalmasabb lenne shoppingolni!:-)
Ma reggel tök jó fej voltam és hagytam,hogy Anya kipihenje az éjjel 2-órás lefekvést!Korán keltem,de csendben elszöszmötöltem az ágyamban,így Anya kicsit tovább tudott pihenni!
Mikor bekapcsolta a tévét,nagyon megörültem,mert pont az Őslények országa ment benne,ami az utóbbi időben a kedvenc mesém lett és egyből megismertem Tappancsot!Ki sem akartam szállni az ágyamból,inkább mondtam Anyának,hogy hozzon ropit!:-)
Na végül aztán kiszálltam nagy könyörgések árán,pedig már megint nyakig pisis voltam!
Anya kicsit mérges is lett,valami olyat is hallottam,hogy megszűnik az éjszakai itókázás meg,hogy maximum egy pohárral kapok és befejeztük....
Hát nem hiszem én azt!:-)
Kicsit rossz,hogy Apának ma is dolgoznia kell,de végülis azért elvagyok!Mióta kiszabadultam a konyhába,a Mamit boldogítom,segítek neki főzni,meg szóval tartom,mondom neki,mit,hogyan csináljon!:-)
Ja és egy megjegyzés:Éjjel eléggé köhögtem!Reméljük nem leszünk betegek!

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Kukk be hozzánk...kaptatok egy díjat :D
Puszi nektek