2009. március 22., vasárnap

Hétvége

Mivel még mindíg nem alszom és így Anya sem tud lefeküdni,ideparancsoltam,hogy megírja a bejegyzésemet!
Annyira zsúfolt volt az elmúlt pár nap,hogy már nem is nagyon emlékszem,csak a tegnapi,meg a mai napra!
Tegnap reggel elég korán keltem,Anya csak arra ébredt fel,amikor én már Apával tárgyaltam reggeli ügyben és éppen azt magyaráztam,hogy reggeliznem kell!Na amíg mi felöltöztünk és kivonultunk a konyhába,Anya is összekapta magát,aztán irány a Dédiék!Ott voltunk ebéd utánig,mondjuk nekem ez most nem mérvadó,mert az utóbbi pár napban csak akkor nem eszem,amikor alszom,és hát nem kis adagokat!:-)Szóval ebéd után jöttünk haza,én egyből ki is dőltem,jó sokat aludtam!Délután nagyjából eseménytelenül telt,annyit azonban megjegyeznék,hogy Edina el akarta vinni a cumimat,ami engem nagyon rosszul érintett és teljesen kiborultam!
Este fél 7-kor nagyon el kezdtem szenvedni,hogy Acipapájoz mennem kell...
És csodák-csodájára Apa csak annyit mondott,öltözzetek és már megyünk is!Hiába két hétre vagyok beállítva!Na de mondanom sem kell,hogy Papa sem hitt a fülének,mikor felhívtam,hogy most azonnal megyek hozzá!:-)
Fél 8-ra oda is értünk és nekem minden álmosságom elillant és rohantam Papihoz és le sem szálltam az öléből,csak addig,amíg Dédimamihoz felmentünk egy picit!
Nagyon jó volt az én Papikámmal,de mivel nem alszom el ott,és már kezdtem mondogatni,hogy álmos vagyok,elindultunk haza fél 10-kor!
Na hazafele be is aludtam!Mikor hazaértünk,Anya kérdezte,hogy fürdünk,vagy alszunk!?Erre én halkan:Fürdünk!
Anya:Fürdünk?
Én:Neeem!Alszunk gyorsan!
Na erre a szóra be is ugrottam az ágyikómba és szunya reggelig!
Annyit még hallottam fél füllel,hogy Anyáék megint a konyhában dorbézolnak! (Hiába,szombat az már csak ilyen,amint látom) Na meg,hogy hajnali 4-kor fekszenek be az ágyba!
Hát mondanom sem kell,ezért az éjszakai malőrért én ma majdnem csak ki sem kerültem a kiságyamból!
Na jó,kikerültem,de nagyon-nagyon sok kiabálásomba és kérlelésembe és légyszives-embe került!:-)
Miután elindult a nap, (kb.11-kor :-) )már simán ment minden!Anya nekiállt főzni,és hogy ne legyek útban-mert persze mindenbe belenyúltam,az én jófej Apukám megint elvitt a Dédiékhez!
Mire hazaértünk,már főtt a fincsi estebéd,én pedig mentem alukálni!
Délután nagyrészben Apával voltam,míg Anya fürdött,hajat mosott,adott az élvezeteknek!:-)
Aztán 7-kor fürdés és azóta már kétszer vacsoráztam,nem keveset,most meg még az ágyban szenvedek,még a kakilást is bevetettem,nehogy már ilyen korán aludni kelljen!:-)

2 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Hát ez az Anyád...nem semmi,micsoda dorbézolós lett...;))))
Jó volt a hétvégéd,nem semmi...Edina meg...háát szégyellje magát,hogy el akarta vinni a cumidat...de lassan már tényleg le kéne tenni...de majd ha Anya jónak látja...Nem igy kjell,hogy holmi Edina elviszi...:))))))
Legyetek jók,várunk alvásidőbe msn-en :D
Puszika!Imádunk...

Bianka és Karina írta...

Na hallod a Te őseid aztán jól belejöttek!De ne aggódj szerintem hamarosan eléred azt a kort amikor csatlakozhatsz hozzájuk.:)))


Köszöni Apa a jókívánságokat!
Pusza!!