2009. március 25., szerda

Shopping ezerrel!:-)

Drága Bius Barátosném!Ha olvasol,most szólok,hogy vagy tegnap mentetek vásárolni a Tropicarium-ból hazajövet,vagy felhívom a figyelmedet,hogy készülj,mert holnap mentek,ugyanis én ma voltam!:-)
Na de ne szaladjunk ennyire előre!
Ma mondhatni nem is reggel keltem,hanem délelött!Mondjuk olyan negyed 11-kor!Ebből adódóan nem is aludtam egész nap semmit!Miután felkeltem,irány a Mami!Fél 1-kor Anya le is lépett a póstára (végre megjött az adóvisszatérítése) ,de mikor hazaért,hallja ám,hogy valaki van itt!Na nem is egy valaki volt,hanem "ménje" meg Niki!Mire Anya bejött a Mami szobájába,mi már javában építettünk,na meg persze produkáltam magam ezerrel!:-)
Végül nem maradtak sokáig!Aztán már kezdtem megzuhanni,be is ütöttem a fejemet az ágy száélébe,de egyből megvígasztaltam saját magamat:"Minnyá jöm Győzike,emújik!":-)
Aztán tévéztem egy hang nélkül!Mire Apa hazaért a dolgozóból,már teljes öltözékben vártuk,mentünk Fehérvárra!Na az Auchanban el is pityeredtem,mert a halasnál Anya meg Apa volt munkatársa dolgozott,ahol megálltunk beszélgetni és a Lacibácsi hozott nekem egy igazi halacskát!Mivel elég álmos voltam már teljesen kiborultam a haltól és mondtam neki,hogy tegye vissza,mert alszik!Utána már azért is sírtam,hogy megfázik a hajam,ha nincs rajtam a sapka,úgyhogy Anya riadót fújt,gyorsan bepakoltuk a kocsiba ami még kellett és irány haza!Hazafelé azért megejtettünk egy "saatbúúgeeet"és miután jóllaktam,el is kumtam egy picit,de akkor már majdnem hazaértünk!
Mikor kiszálltam a kocsiból,már kiabáltam is Anyának,hogy ma nem vagyok hajlandó fürödni,mert álmos vagyok,majd holnap!Anya bele is ment,mert már 9 óra volt,de aztán egész jól magamhoz tértem,még ettem is májkrémes kenyeret,aztán még csak most bírtam elaludni!:-)

Nincsenek megjegyzések: