2009. március 5., csütörtök

Csavargyár

Na hát sejtettem,hogy a mai nap nem lesz a szokványos,így én már fél 7-kor úgy döntöttem,hogy elég a naplopásból,irány a világ!:-)
Anya nem annyira örült,de végül engedett a nyomásnak!Felkeltünk,felöltöztünk,összekészülődtünk,reggeliztünk,aztán irány Fehérvár!Anya intézte,pontosabban csak intézte volna a GYES-t,de ez még minimum egy utunkba fog kerülni,mindegy!
Utána meglátogattuk Anya barátnőjét és ma volt az első alkalom,hogy nem sírtam a lifteben!Anya nagyon tudott neki örülni!:-)
Miután ott végeztünk,mentünk az Auchan-ba,mert most,hogy ennyire ment a hasam,nem lett elég a pelenka!Kicsit nézelődtünk,kaptam egy nagyon csini hajpántot,aztán irány haza!Már Apa is otthon volt fél 11-kor,mert nagyon esett az eső,így nagy volt az öröm,mikor hazaértünk!Na akkor aztán gyorsan ebédke és ki is dőltem,ekkor már 4 óra volt!
Arra ébredtem,hogy fincsi illatok terjengenek a levegőbe!Anya palacsintát sütött!Már az illatáról megismertem!Aztán pici meglepetés ért,mert Anya mondta,hogy jó,hogy felkeltem,akkor mehetünk is fürödni!Na hát 7-ig aludtam, volna!?Bizony-bizony!Végülis nem estem kétségbe,ettem fincsi mogyorókrémes palacsintát tejszínhabbal,aztán fürödtem,most meg még szenvedek az ágyban!Nem is tudom mire számítottak a nagyok,hogy ennyi alvás után még majd időben elalszom!?:-)
Mindegy!Végülis próbálkozni lehet!:-)

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Az esti alvást azt együtt műveltük!:))Az OSAM-ba mi ma voltunk.:)))
Szóval kettecskén csavartatok Anyával?De jó nektek.:))
Pusza!!