2009. március 9., hétfő

Lustizunk

Na hát igen!Anyukám mostanában igencsak belustult és kezdi ritkítani a bejegyzéseket!Ez az oka annak,hogy amikor véletlenül idetéved,nem tud mit írni,mert pár nap alatt is annyi minden történik!
Tényleg nem is tudom,hogy hol hagytuk abba,pontosabban,hogy hol kezdjük!?
Mindegy!Írjuk,ami eszünkbe jut!
Azt tudom,hogy szombaton délelött voltunk Dédimamiéknál,vittünk nőnapi virágot!Tudom,hogy én is csajszi vagyok,de muszáj volt nekem vinnem!Mami nagyon örült neki!Mikor hazaértünk,jöttek Tibiék,kaptam én is virágot (csodaszép viágomam hozta Tibi nekem mepszagolnom kell.....),Nagyon örültem neki!Aztán aludtam egyet,még Apáék kimentek egyet focizni,és mikor felébredtek,kitalálták,hogy pasis délutánt csinálnak,de hát én ezt mégsem hagyhattam szó nélkül,el kellett mennem velük!Szóval így Anyáéknak lett csajos délutánjuk,de mindenki nagyon jól érezte magát!Mi sokat játszottunk,voltunk focimeccsen,Anyáék meg jól kipletyizték magukat addig!
Este meg megint buli volt!Nem tudom,mi lelte az őseimet,de most már minden szombatra jut egy buli!?Múlt héten is,meg most is....
Kicsit bonyolult volt a ki-hol-buli hol,de megoldották találékony szüleim!Mami átjött hozzám a mi szobánkba,Anyáék meg beköltöztek a Mami szobájába!Elég nehezen akartam elaludni,de végül sikerült,nem volt velem semmi gond,pedig nem mondhatnám,hogy a nagyok visszafogták volna magukat!:-)
Reggel fél 7-kor ért véget a banzáj!Mire Anya eljutott az ágyig,én egyből ébredtem,így ő csak este került vízszintbe! (Hát aki éjjel legény,legyen legény nappal is!:-) Na de nem szólhatok állta Anya a sarat!)
Ezek után a vasárnap naná,hogy lustizósabb nap volt!
Ma reggel már keltünk korán!Anya Apával negyed 6-kor!Apa ment dolgozni,mi meg Fehérvárra intézni a GYES-t!
Szóval én nagyon nehezen bírtam felébredni,pedig Anya zörgött mindennel,amivel csak lehetett,de akkor is!Végül győzött,mikor beavatott,hogy mi is lesz a program!
Nagyon szuper volt kóborolni a városban,meg amúgy is szeretek csavarogni,úgyhogy gondolom ezt nem kell magyarázni!
Na a koránkelés meghozta az eredményt!11:50-kor már aludtam is és csak 15:05-körül ébredtem,úgyhogy Anyának egy szava sem lehet,ő is tudott pihenni!Azt mondta aludt is egy nagyot,csak rosszat álmodott,meg ráadásul fejfájással ébredt!
Délután nagyrészt a Maminál voltam,olvastam a könyvemet! (Altató)
Már mondom is,legalábbis Anya ráismer,mikor mundom,hogy: Leunnya kékszemét,aszík,kisbajázs,e van szakadva kabátja,villa most aluszik,katona juhász......:-)
Aztán fürödtem,most meg még dumálok az ágyamban!
Ja Anya szerint ma nagyon sokat ettem,mondta is,hogy lyukas ez a gyerek valahol,mert nem hiszi el,hogy ennyi kaja....
Hát pedig de!
Na és volt egy kis baleset délután!Bepisiltem a bugyiba!Vagy kipisiltem?Nem is tudom!Mindegy!Lényeg,hogy nem oda ment,ahova kellett volna!Nem tudom,hogy történhetett,soha nem szoktam!De nekem ez még megengedhető!:-)

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Mozgalmas hétvégéd volt Hannikám...:)
De én sem uncsiztam a Mamánál :)
Pusziklunk,imádunk!