2009. március 14., szombat

Csavargás és buli hegyek!:-)

Töredelmesen be kell vallanom,hogy ahogy jön a jó idő,egyre ritkulnak a bejegyzéseim!Ezért nem hibáztathatom Anyát,hiszen született csavargó vagyok,muszáj vinnie,nincs mese!Tegnap is egész nap Fehérváron voltunk,csavarogtunk,nézelődtünk,boltoztunk....
Délutánra kicsit meg is bolondultam,mert nem aludtam,csak 20 percet az autóban!Igaz este viszonylag hamar elaludtam,na de azt azért tudom,hogy megint buli volt!:-)
Nem is értem én ezt!A két évem alatt nem volt ennyi "buli",mint a most eltelt 3 hét alatt!Valami bajuk lett az én őseimnek?Nem értem én ezt,de nagyon belemerültek!
Na jó,engem nem zavar,érezzék csak jól magukat!Én nagyon szuperül tudok aludni tőlük,ügyesen csinálják,hogy engem ne zavarjanak,de mégis jól érezzék magukat!
Nekem csak az szúrja a szememet,hogy az én jó Anyám reggel alig bír kivánszorogni az ágyból!Nem tudja megérteni,hogy nekem hajnalban már muszáj néznem a tévét,főleg hétvégén és főleg a Tomiegéj-t! (Tom és Jerry )
Na hát ezek mennek!
Végülis a mai délelöttünk simán telt,Anya ügyködött,én meg hisztiztem,Apa meg elment dolgozni valamit,de most nem a munkahelyére,hanem a pincékhez!Mindegy,engem ebbe nem avattak be!Aztán már bő egy órája hisztizek az alvásért,de még mindíg csak szenvedek az ágyamban!:-(
Kidobálom a cumimat,kiabálok,már a harmadik pohár teámnál tartok és most éppen kitaláltam,hogy bekakáltam!
Anyaaa!Gyere már!

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Hát tudod Anyáék nagyon is jól teszik,hogy csavarogtok,meg buliztok!:))
Nálunk Anya folyton arra panaszkodik,hogy kezd depis lenni ettől a sz@r időtől.
Lehet Én is megengedem,hogy bulizzanak.:))))

Mi megint egy nappal előtetek voltunk Fehérváron.:)))Hát nem vicces.:DDD

Sőt Én is déltől fél kettőig szenvedtem,mire Anya akarata teljesült és elaludtam.:)))

Pusza!!