2009. április 3., péntek

Tavasz

Hát itt vagyunk!Jó régen nem írtunk már,de végre beköszöntött a jó idő,így nincs egy szabad percünk sem!:-)
Már nem is tudom,hol hagytuk abba,de végül is nem is lényeges!
A napjaink nagy része az udvaron zajlik!
Tagnap történt is egy szörnyű katasztrófa!Beleejtettem a lapátomat a csőbe!Zokogva futottam be Anyához,alig tudott megnyugtatni,még aludni sem tudtam,mert fel-fel sírtam,hogy a lapátom beleesett a csőbe!:-)
Ma reggel is az volt az első,hogy ki akartam menni,de Anyának ezer dolga volt,így a délelöttöm elég hisztisre sikerült!Nem nagyon érdekelt,hogy Anyának főznie kell!Bosszúból jól össze is kentem magam a nokedlitésztával!Aztán fél 2-kor kivertem a dilit,hogy az én ágyamban álmos vagyok,tehát mennem kell aludni!Anya le is tett,el is aludtam pillanatok alatt,de 2-kor telefonált a Mami,hogy Anya menjen érte,mert csak fél 4-kor jön busza,így az alvásomnak megint csak lőttek,fel keltett Anya!Annyira siettem,meg annyira kómás voltam,hogy még cipőt sem vettem,de az autóban már nem voltam hajlandó aludni,nézelődtem egész úton!Természetesen,mire hazaértünk már nem is akartam aludni,mennem kellett ki az udvarra játszani!Először elmentem a Mamival a boltba!Kaptam egy szuper homokózó készletet,úgyhogy meg is volt a délutáni program!Később Anya is csatlakozott hozzánk és 6-körül még Bálint barátom is megjelent,igaz nem sokra mentem vele,mert megint sírós volt,de azért jó,hogy itt volt!
Nagy nehezen engem is sikerült bekönyörögni az udvarról!Jól meg is éheztem,ettem egy nagy tányér pököltet nokedlival,aztán fürdés és már bő fél órája alszom!
Hiába!Kifáraszt ez a sok meló!:-)
A bejegyzéseink sajnos egyre inkább ritkulni fognak,mert nem bírok megülni a valagamon,de minden nap benézünk hozzátok kis barátaim,ha nem is írunk hozzászólást!

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nahát nahát,szegény lapát.:))De látod kaptál helyette egy klassz új készletet.:))

Fél óra alvás?Na én mostanában magamtól alszom csak ennyit,de ahozz képest nagyon jó kis délutánod volt.:))

További szép napokat,hétvéét,jó levegőzést és sok sok játékot kívánok Neked!

Pusza!!