2009. április 23., csütörtök

Még élünk!:-)

Először is nagyon szégyelljük magunkat,hogy alig jelentkezünk és nem is akarunk magyarázkodni,de hát a jóidő,meg hát Anya is elég lusta szó,ami szó!
Anya nagyon-nagyon szépen köszöni a születésnapi jókívánságokat!Nagyon jól esett neki,hogy ilyen sokan gondoltatok rá!:-)
Hát akkor rólam!
Nagyon sok minden történt az elmúlt időben!Talán a legnagyobb dolog az,hogy határozottan haladok a "nagylányság" felé!Először is érzékeny búcsút vettem a csőrös poharamtól,a kiságyamtól,a pelenkázómtól és a cumimtól!Mind ez majdnem egy nap alatt történt és Anya legnagyobb meglepetésére és örömére is egyben mondhatni majdnem teljesen sima ügy volt!Igaz kellett hozzá valaki,akinek a szava szent és sérthetetlen,de Anyának ennyit megért!:-)
Ja!És lett egy nagyon-nagyon szuper homokozóm az udvarban!(Köszi Tibi!Mindent!)
Szóval az időm nagy részét ott tengetem,vagy sétálok,vagy bicajozok,vagy csavargunk!
Most egy picit megfáztam,fáj a torkom és folyik a nózim,de egyenlőre még nem olyan vészes!
Az új ágyamban alvás is egész jól megy,az első két éjjel voltak "gondok",de az éjszakát ma már simán végigaludtam,annak ellenére,hogy beteg vagyok!
Anya csak azt nehezményezi,hogy nincs már reggeli lustálkodás,mert könyörtelenül megyek és ébresztem!:-)
Hát ennyi!
És annak ellenére,hogy nem írunk,minden nap olvasunk titeket!

1 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Gratula a nagylánysághoz!
Nem semmi egy nap alatt!
Remélem hogy már megygógyultál!
Puszilunk