2009. május 5., kedd

Ovis leszek!:-)

Hát igen!:-)
Nem is olyan régen még vígan lubickoltam Anya pocakjában,ma pedig eljött az a nap,amikor beiratkoztam az oviba!
Anya már sejtette,hogy mostanában van a beiratkozás,ezért reggel felkerekedtünk és megnéztük,mi is a helyzet!És igen!Úgyhogy egyből irány az ovi!Már az ajtóban egy "csodavilág" fogadott!Hatalmas akváriumok egyikben sok-sok halacska,másikban teknősbéka!
Amikor Anya végzett a néninél,akihez mentünk,már szaladtak ki a gyerekek,meg jött egy óvónéni is és felajánlották,hogy nézzek körül,menjek ki a gyerekekkel az udvarra játszani!Először picit félénk voltam,de aztán hamar feloldódtam és voltak ott "nagylányok" akik kézen fogtak és vittek és persze az a rengeteg játék és csúszda és mérleghinta és mászóka és nem is tudom felsorolni az összeset,szóval hiper-szuper hely ez az ovi!Később Anya le is lépett egy picit,de én észre sem vettem,nem is foglalkoztam semmivel,annyira el voltam varázsolva a játékoktól,meg a gyerekektől!Nem is akartam hazajönni,jó sokáig ott voltunk az oviban!Mikor eljöttünk,már megágyaztak a gyerekeknek!Szóval a napom nagyon szuperül kezdődött,még a déli alvás is elmaradt,annyira fel voltam pörögve!Azóta is ezt hajtogatom Anyának,hogy megyek az oviba...
Megbeszéltük!Februárban mehetek,de az aranyos óvónénik azt mondták,hogy ha van kedvünk máskor is nyugodtan bemehetünk!Hát az tuti,hogy én élek a lehetőséggel!Ha Anya nem rángat haza,talán még mindig ott lennék!
Ja!És kaptam egy nyakláncot,medállal,amin az ovi emblémája van,úgyhogy most már mondhatom,hogy Bóbita Óvodás vagyok!Vagyis leszek februárban!Vagy ha nem is februárban,de márciusban már biztos!Már alig várom!Anya nagyon reméli,hogy nem fog alábbhagyni a lelkesedésem!Ha minden így marad,akkor sima ügy lesz a beszoktatás,meg az oviba járás!Hát ezek a történések!
Ja!És még valami!Már kb. egy hete tudok egyedül bicajozni!Na persze pótkerékkel,de a lényeg,hogy tudok bicajozni!:-)

3 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Na látod...Te mehetsz,én nem biztos,de Anya megigérte,hogy addig fog balhézni az Önkormányzatnál,amig sikerül majd nekem is márciustól oviba járnom! Puszika

E. Jucus írta...

Oké,oké...ezt már olvastuk...egyéb újság??? :))))))))))Puszi Imádunk Benneteket :))))

Bianka és Karina írta...

Szóval te már ennyire előre vagy.:))
Én még sehol nem tartok bár az ovit azt már nagyon ismerem.:))
Biztosan nem lesz gond a kezdésnél sem.:))

Pusza!