2010. november 27., szombat

Behavaztunk!

Aminek én személy szerint nem annyira örülök,de Fanni azóta is folyamatos extázisban van,mióta az első hópelyhet meglátta!
Este már viszonylag korán elaludt,de amikor az Apja hazaért,felébredt!Már napok óta csak sírdogált,hogy mennyire hiányzik neki az Apukája,nem is találkoztak!Hát tegnap végre sikerült összehozni,megimádták egymást,csodák-csodájára nem vesztek össze két perc alatt és Apa bebugyolálta a takaróba és kivitte az udvarra,hogy mutat valamit!Hát az látni kellett volna,hogy elkerekedtek a szemei,és mennyire boldog lett,mikor meglátta,hogy esik a hó!Nekem is olyan jó volt látni,hogy milyen boldog egy ilyen ki semmiségtől!
Hatalmas pelyhekben szakadt,sűrűn és meg is maradt!Szép volt nagyon,ha nem lett volna annyira hideg,én is elnézegettem volna még...
Még a karácsonyi hangulatom is megjött,pedig én köztudottam másodállásban Grincs vagyok...
Aztán mára el is múlt!Hét ágra süt a nap és erőteljesen olvad!Tiszta víz és latyak minden,utálatos!
Fanni is így gondolhatja,mert reggel óta pizsamában nyomul,nem hajlandó felöltözni,éppen most készül a délutáni alváshoz!Ha felkel időben,azért kimegyünk,bár őt ismerve ha végre elalszik,sötétedésig alszik!
Őszintén szólva nekem sincs sok kedvem a térdig érő vízhez!Bár ő ha tehette volna,már az éjszaka közepén nekiállt volna hóembert építeni!Aztán lenyugodott és viszonylag hamar visszaaludt!
Úgy volt,hogy Apa sem dolgozik ma,de 7-kor már csörgött a telefonja!Nyert egy órát,nem 7-re ment,hanem 8-ra!:-S
Elvileg ma csak 4-ig lesz,egyáltalán nem bánnám,mert alig találkozunk vele,két szót nem tudunk váltani!
Mindjárt itt a Karácsony és az év vége...
Furcsa!

5 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Grincs...Te nem vagy ép :D:D:D:D:D
Nem is vagy Grincs....:)))) Dilis vagy :))))) Szereltek, puszika Nektek :)

Bianka és Karina írta...

Áldott Békés Boldog Karácsonyt kívánunk nektek!:)
Bianka,Karina,Judit,Robi.

E. Jucus írta...

Boldog Karácsonyt Nektek :) Jucus, Vili, Gergő, Erik és Vilcsi

Köszönöm az sms-t :)

E. Jucus írta...

Na nyomuljál Barátosnőm...írjad csak azt a bejegyzést...mert megelőzlek! :D

Brigi anyu írta...

Már többször ellátogattam az oldaladra, de számomra nem olvasható, csak a bejegyzés címei. Direkt van rejtjelezve? :)
Gordon anyu