2010. november 9., kedd

Századik bejegyzés és a hosszú hallgatás oka...


Jucus Barátosném már kiszekál a világból ezzel a bejegyzéssel,hiszen Ő az,aki az elejétől kezdve velem van,tudja mi történik most velünk/nálunk...
Írtam volna már elöbb is,de nem bírtam volna ki,hogy ne írjak arról,ami most már sokak számára nyilvánvaló és én még korainak tartottam!
Még most is annak tartom,pontosabban még mindig félek!De ezt csak halkan mondom,mert Juci a valagamba rúg...
Szóval ha a jó Isten is úgy akarja júniusban bővül a család!
Nagyon váratlanul ért minket,én személy szerint még most sem fogtam fel!
Régóta szerettünk volna kistesót Fanninak,de nem jött!Teltek a hónapok és még mindig nem jött!Sokat jártam orvoshoz,amikor is júliusban a pofámba vágta,hogy meddő vagyok!Sírtam!Sokat!De végül beletörődtem,hogy van egy egészséges gyerekem,ha nem lehet több,hát nem lehet...
Hormonokat szedtem,mert teljesen felborult a cilusom...
Aztán eltelt a július-segített a gyógyszer,eltelt az augusztus-segített a gyógyszer és szeptemberben nem segített a gyógyszer abban,hogy megbetegedjek!Vártam egy hetet,vettem egy tesztet,vártam megint egy hetet,hiszen minek is tesztelnék,mikor három hónappal ezelött derült ki,hogy meddő vagyok!Aztán a következő eseménytelen hét után valami hiretelen felindulásból megcsináltam a tesztet!Nem is figyeltem,tettem-vettem a fürdőben és mikor odanéztem...
Azt hittem elájulok!
Még aznap kértem időpontot a nőgyógyászatra,nem akartam elhinni,hogy ez velem történik!?Péntekre kaptam is,elmentem,megvizsgáltak:-Az uterusban szabályos petezsák,benne embrionális elem sejthető!
Tudtam,hogy ez mit jelent,mégsem mertem még örülni!10 nap múlva újabb vizsgálatra mentem,ahol is megállapították,hogy:-Az uterusban szabályos 38mm-es petezsák,7 hetes terhességnek megfelelő értékek,jó szívműködés,CRL:12mm
Már dobog a pici szíve és én még mindig nem merem elhinni,hogy sikerült!
A héten vagyok 8 hetes!Már most el van számolva az időpontom,három hét csúszásban vagyok,de a lényeg,hogy eddig minden a legnagyobb rendben!
Pár hete még voltak tüneteim,mára már semmi bajom!Az égvilágon semmit,de semmit nem érzek!Nincs hányingerem,nem kell sokat pisilni,semmi tünetem!Sokak szerint ennek örülni kell,én ebben is a rosszat látom!
Tudom,sürgősen változtatnom kell ezen,de nem merem elhinni,hiszen meddő vagyok!Vagy mégsem?
Azóta voltam védőnőnél!Megkaptam a kiskönyvemet és egy valag beutalót!Pénteken megyek nőgyógyászatra,belgyógyászatra és vérvételre!
Bízunk a legjobbakban!Most már csak nem lehet semmi baj!?
Fanni nagyon boldog,még nem is láttam talán ilyen boldognak!Hiszen kistestvére lesz és ezt mindenkinek tudni kell!Teljesen fel van spanolva,mert ő az okos ügyes nagylány!Ő majd segít pelenkázni és sétáltat és babakocsit tologat és cumit visszaad és egyébként is ő majd megnyugtatja a kistestvérét,ha sír...
Imádom!
A blogot nem áll szándékomban megváltoztatni,átnevezni,hiszen ez ugyanúgy Fanni és a mi blogunk marad!Eddig is írtam a családról is és ez ezután sem lesz másképp!
A múlthéten őszi szünet volt,egy igaz angyal,mióta tudja a dolgot!Vigyáz rám és sokat segít!Nem idegesít fel,nem kell vele kiabálnom,mert "Anya ezt hallja a kistestvérem!":-D
Pénteken fényképezés az oviban!
Aztán természetesen jövök majd beszámolni,hogy mi van velünk,mi van Fannival,de ezt már muszáj volt...

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Végre...végre...! :D
Szeretlek :) Csók Nektek :)