2010. november 25., csütörtök

Betegség,10.hét és Védőnő

Megint régen írtam,az oka igen prózai,Fanni nagyon beteg volt!Annyira,hogy ennyire talán még nem is volt beteg!?Rettentően magas volt a láza,szinte nem is tudtam neki csillapítani!Picit meg is ijedtem,hogy most akkor mi lesz,de szerencsére végül mégis sikerült sok-sok hűtőfürdővel és lázcsillapítóval!Mára már túl vagyunk rajta,már csak egy kis köhögés,meg egy kis orrfolyás emlékeztet rá!A héten még pihenős,hétfőn már mehet oviba,bár már előre tudom,hogy keddre megint beteg lesz!:-(
Velem minden rendben elvileg,gyakorlatilag nem tudok semmit,de már csak két hét és láthatom a Pocaklakót!
Ma voltam védőnőnél,minden értékem tökéletes a véreredményeim is,a vérnyomásom is és amire nagyon büszke vagyok,hogy eddig plusz egy kilónál tartok!Ettől féltem a legjobban!
Továbbra is jó a közérzetem,a rosszullétek,az émelygés,nagy ívben elkerül!
Fannim elég szófogadatlan,mióta itthon van kényszerpihenőn,ami valahol érthető is,csak az én türelmem nem az igazi mostanában!Hiányzik neki az ovi,ez egyértelmű!Már nagyon várja a Mikulást,meg a Jézuskát,minden nap kérdezgeti,ígérget és bizonygatja,hogy ő bizony jó gyerek!:-D
Én nem nagyon vagyok oda érte,de ha szerencsénk lesz,akkor lassan behavazunk!?Fanni nagyon várja már,nem tudom,hogy jutott eszébe a tavalyi tél,de sokat emlegeti,hogy milyeneket hógolyóztunk,meg szánkóztunk és kérdezget,hogy én emlékszem-e!?
Apánk továbbra is rengeteget dolgozik,magunk vagyunk Csajok!:-S
Igyekszem sűrűbben írni,de mérhetetlenül lusta vagyok!:-(

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Lassan jöhet a pocakfotó :)