2011. február 9., szerda

Régen írtam...

Eltelt majdnem három hónap és én egy mukkot sem írtam!Néha úgy érzem,hogy egyáltalán nem nekem való ez a blogolás!Nem mindig vagyok benne biztos,hogy szeretném,ha nyoma maradna a dolgoknak...
Ezért is a hosszú szünetek,hallgatások!
Ezalatt a három hónap alatt rengeteg dolog történt,mire erőt veszek magamon,hogy mégis írok,már nem is érdemes nekiállni,sok minden kimaradna és sok mindent már biztos nem úgy mesélnék el,mintha akkor rögtön leírtam volna!
Pár szót azért a dolgokról,hátha mégis megjavulok és rendszeresen fogok írni!?
Igazából az,hogy ilyen sokáig nem írtam,okkal történt,még most sem vagyok maradéktalanul nyugodt,de ez is hozzánk tartozik,lesz,aminek lennie kell!
10 hetes kismamaként,még minden a legnagyobb rendben volt,bár akkor is bennem volt a félsz,mint mostanra kiderült,jogosan!
14 hetesen bevéreztem,kórházba kerültem,akkor azt mondták szivárog a magzatvíz,elindult a vetélés!Szerencsére nem,de aztán 16 hetesen is bevéreztem és ez azóta is így van 1-2 hetente vérzek,nem tudják mitől,egyáltalán nem vagyok nyugodt!
Aztán az első genetikai UH-on ránk ijesztettek,vastag a nyaki redő,Down-kóros a Baba!Irány Pest,genetika!Szerencsére mindent rendben találtak,végre örülhettünk!Egy hétig tartott a boldogságunk,a következő UH-on túl vizesnek találták a Babát,a fejét és a testét is!Megint irány Pest genetika,de akkor már a fehérvári orvos úgy nyilatkozott,hogy ne éljük bele magunkat a dolgokba és,hogy a 24. hétig megszakítják a terhességet!
Na végül Pestet 3-szor jártuk meg és minden rendben van,nem is értették,miért küldözgetnek oda minket!?Azóta már a 24. hetet tapossuk és a "talán kisfiú"nk vígan gyalogol a pocakban,nem is akárhogyan!Már nem idegeskedem!De meg kell,hogy mondjam,hogy nem érzem azt a boldogságot,mint amikor Fannit vártam!Egyszerűen csak próbálom túlélni a heteket és minden héttel előrébb egy-egy kő gördül le a szívemről,hogy talán most már nem lehet baj!?Talán most már megmaradna!?
Közben Fannival is voltunk kórházban,igaz csak egy napot,de ezután bonyolódtak az események!Szegényem nekiszaladt a szobaajtónak és pillanatok alatt egy hatalmas lila pukli lett a halántékán!Rögtön orvos,végül röntgen és fül-orr gégészeti vizsgálat után bent fogtak minket!Mitagadás,ő nagyon élvezte,hogy kórházban vagyunk,én már kevésbé!
Aztán miután hazajöttünk,el kellett vinnünk az itteni fül-orr gégészetre,mert találtak nála valamit!Úgy kezdték,hogy:"Nem vették észre,hogy ez a gyerek nem hall!?"Hát nem!A diagnózis szerint Fanninak nagy a mandulája,amiről folyamatosan csorog a váladék és ez mind rámegy a fülére és nincs benne áramlás!Most lufit kell fújnia,hogy kiduguljon a füle,de se egy fülcseppet,se semmit nem kapott!6 hét múlva kontroll!Ha nem indul be a dolog,a váladék szétfeszítheti a fülcsontokat és maradandó halláskárosodást okozhat!Nagyon nem szeretném és nagyon nem tűnik ilyen vészesnek a helyzet,de hát nem én vagyok az orvos!Ja és valószínűleg ki kell majd venni a manduláját!
Most is itthon volt 3 hetet makk egészségesen kezdte az ovit kedden már megint lázas volt!Fogytán az erőm,a türelmem,a pénzem és egyébként is...
A stílusáról talán majd egy következő bejegyzésben,de már kiborít!Az este is amit művelt...
Teljesen ki van fordulva magából!Tudom-tudom dackorszak!De én ehhez nem vagyok hozzászokva,én nem ilyennek neveltem a gyerekemet és soha nem is volt ilyen!Változott!Hátrányára!
Apánk az időjárás függvényében dolgozgat,hol itthon van 1-2 napot,hol meg megy,mintha muszáj lenne!Ő sincs a toppon,neki meg most már szinte napi szinten kifordul a térde!Hiába unszolom,nem megy orvoshoz!Nekem ugye szigorú fekvés,nem egyszerű az élet!Mindegyőnk lerobbant,nem indult túl jól ez a 2011-es év!Remélem a folytatás már csak ennél jobb lesz!?
Indulok érte az oviba!Már előre rettegek,milyen kedve lesz!?

3 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Jéééé...Barátosnőm!

Nagyon örülök, hogy végre itt is megmutattad magad! :) Örülök, hogy írtál! :)Csókollak! :)

Bianka és Karina írta...

Nagyon Boldog Szülinapot kívánunk!:)
Bius,Karina,Judit.:)

Bianka és Karina írta...

Még mindig ide az 1 évvel ezelőtti bejegyzéshez írok,és sajnos nem sok mindent tudunk rólatok,amit nagyon sajnálok.
De akkor az idén is Nagyon Boldog Szülinapot kívánunk Fanninak!
Mostanra biztos igazi nagylány lettél!
Millió puszi,és nagyon szép szülinapot neked!
Bius,Karina,Judit