2009. június 28., vasárnap

Sajnálom!

Én magam sem értem,hogy miért,de egyszerűen nem visz rá a lélek a blog írásra!:-(
Szégyenlem is magam emiatt,hiszen éppen azért készült ez a napló,hogy mikor Fannusom nagyobbacska lesz,együtt olvassuk vissza,hogy micsoda egy kriminális nőszemély volt,de most,hogy jobban belegondolok,a lényeg majdnem mindig kimarad!
Mostanában valahogy nagyon nem találom önmagamat!Fáradt vagyok,feszült vagyok,ideges vagyok és sorolhatnám!Mindig megfogadom,hogy na majd ma írok és mindig elmarad!
Na mindegy,csak gondoltam ezt most így le kell írnom,ha már idetévedtem!
Egyébként élünk-virulunk (pontosabban a Csaj virul,Anyuka meg szinte használhatatlan),és sejthetitek,hogy mivel telnek a napjaink,gondolom az más kisgyerekes háznál sincs másképp!?
Annyi a változás,hogy a déli alvás megint elpártolt tőlünk,legnagyobb sajnálatomra,ha van is akkor is rengeteg veszekedés és hiszti árán és két óránál elöbb szinte soha!Tegnap meg is lepődtem,majdnem csak szó nélkül elaludt és aludt két és fél órát!Na ennek örömére ma megint kimaradt!Általában fél 3-ig szoktam terrorizálni,aztán engedek a nyomásnak,akkor már nem igen örülnék neki,ha elaludna!Ebből kifolyólag most már úgy horkol,mint egy kis mormota!Nem is bánom,annyira elemében van mostanában (na meg ugye,hogy ebben az esős időben nem lehet kimenni,az energia meg csak gyűlik...),hogy szégyen,nem szégyen,alig várom,hogy este legyen!
A pelussal úgy tűnik szuper a helyzet,reggel levesszük és csak este kerül fel,és semmi baleset,mondjuk ma egy pici becsúszott!Tiszta torz fejjel topog felém,hogy nagyon kell kakilni,de alig lépked,mondom,akkor siessünk,siettünk,de már a menésén láttam,hogy valami nem stimmel,hát aztán mikor felhúztam a szoknyát szembesültem a ténnyel,hogy hiába siettünk,de nagyon jó fej volt Fannu,látszott,hogy megpróbálta visszatartani és csak a WC-n engedte el igazán magát!
Aztán a másik esemény,hogy olyan mondatokat rittyent,hogy fülünk-szánk tátva marad és csak ámulunk és bámulunk!Ha valamit nem sikerül elsőre kimondania,addig próbálkozik,még helyesen el nem tudja mondani!A "J" betűi végre "L" betűsödnek és erősen próbálkozik az "R"-rel is megy is neki elég jól!Annyira zabálnivaló,ahogy raccsol,mint valami francia kisasszony!:-)
Hát dióhéjban ennyi és igyekszem összekapni magam,de hát a lustaság nagyon erősen rám tud telepedni!
Biuséknak üzenjük,hogy Fannuval együtt szoktuk olvasni a blogotokat és amikor meglátja Biust,mindig azt hiszi,hogy ő az!Nem tudom miért,mert ezer gyerek közül felismeri magát,de Biusra mindíg azt hiszi,hogy ő az!:-)

2 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Nem tudlak olvasni benneteket!
Brrrrr!
Kukk be hozzánk új játék!!!
Puszilunk

Bianka és Karina írta...

Mi az Anya kitört a tavaszi fáradtság rajtad?:DDD
Mint látod mi sem nagyon ülünk a gép elé.:PP
Ha egy héten egyszer odái gljutok,hogy megírom Biusét az már tök jónak számít.Az meg,hogy még olvassak is.:PPPPMost is éppen csak azért sikerült,mert kidobott az ágy,és a többiek még alszanak.:DDD

Ügyes Fanni a pelusmentességgel.:)))
Délben ha alszik már nincs is?:ooo
Éjjel akkor még neki is van ugye?:))

Legyetek jók!Anya te meg pihenj sokat,majdcsak jobb lesz!:))

Pusza!
Judit