2009. június 21., vasárnap

A baleset!:-(

Itt vagyunk,meg vagyunk!A megfázásból sikeresen meggyógyultunk,a hiszti ügyünk úgy néz ki,normalizálódni látszik,a délutáni alvás is visszatért a mindennapjainkba és beállt egy egész barátságos másfél órára,megkoronázva azzal,hogy pelenka nélkül száraz ébredéssel...
Tegnap reggel elmentünk Apumhoz!Fannusommal alig lehetett bírni,úgy be volt sózva az ő "Acipapája" láttán!Nagyon jól elvoltunk egész nap!Apa pihent,Én beszélgettem Apummal,közben Fannus nyúzta imádott Acipapáját,Dédiztünk,ettünk,ittunk,szóval tök jó volt minden!Ott ugye egyértelműen kimaradt a délutáni alvás,de nem szoktam fennakadni rajta,mert tudom,hogy még ki sem érünk a lakótelepről,máris úgy alszik,mint akit agyonvertek!
Mikor hazaértünk,még beugrottunk az itthoni Dédiékhez is!Fannus rohant a WC-re és megtörtént a baj!
A magas küszöbön átesett,neki a WC-csészének,arról visszapattant és már csak azt vettem észre,hogy ömlik a vér!Dédimama rosszul lett,hogy mi lett az ő drága dédunokájával,Apa szokás szerint megint velem ordított (mindíg ezt csinálja,ha megijed,de már nagyon unom,hogy mindenért én vagyok a hibás...)Én meg próbáltam elhárítani a bajt,már amennyire tudtam,megspékelve egy 180-as vérnyomással!
Szóval nálunk is történnek ám az események...
Még az a szerencse,hogy nem a feje szakadt fel,ott megúsztuk egy puklival,de a szája,hát hogy is mondjam,nem egy szép látvány!Igazából korlátozni nem korlátozza semmiben,de jó időbe fog telni,mire meggyógyul szegénykémnek!
Hát ez a vége a fáradtságnak,hebrencs-ségnek,rohanásnak....
Mindegy!Ilyenünk még úgysem volt!:-)

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Jaj Te szegény!
Egy ilyen fergetegesnap után ekkora bibit begyüjteni.:((((
Bár nem tudom megfigyeltétek-e ez álltalában így van!:(((Nálunk is,így van.:((((
Jobbulást kívánunk,és küldjük a gyógypuszikat,hogy mielöbb meggyógyuljon a szád.:)))
Anya Apával ne is foglalkozz!Férfiből van!!:PPPPPPŐk így reagálják le a dolgot.:PPPP

Annak örülünk,hogy helyreáll nálatok a rend.:)))

Pusza!