2009. június 1., hétfő

Ha már virrasztanom kell,inkább írok-By:Anya

Történt ugyanis,hogy az én Kicsi Kincsem,mint az már az előzőekből kiderült,mostanában nem a szófogadásról híres...
A helyzet az,hogy gyermekem most is vergődik,már 98-szor felvisított és néha az is előfordul,hogy jó ideig elfelejt levegőt venni!Ezért is a virrasztás!
Mérges vagyok,nem kicsit!
Miért van az,hogy ezerszer elpofázom,hogy:"Fannika ne gyere ki papucsban,Fannika menj be,Fannika nagyon fúj a szél és hideg van kint,Fannika ne nyisd ki az ajtót,Fannika......
És Fannika meg sem hallja!Erre tessék...
Egész nap tiszta happy volt minden,leszámítva azt,hogy Fannika ma is b.....t aludni napközben,így ugye a késő délutáni,kora esti hiszti adott volt,na de...
Este gyors fürdés a félig csukott szemű gyerekkel,hogy a Macskafogóról nehogy lemaradjunk,mert kitör a harmadik világháború!Siettem,ahogy tudtam!Pont beértünk kezdésre!Elbúcsúztunk,jóéjszakát puszi,fekve lehet tévézni!Kiviszem a pelenkát,elszívok egy cigit (nem volt 5 perc),mire beérek,Aprótalpúm úgy alszik,mint akit agyonvertek!Én kis naív tök megörültem,Apa még a szomszédban motort szerel,gondoltam belevetem magam a fürdés örömeibe,hajmosás,egyebek,enyém a világ!Hát tévedtem!Alighogy nekiálltam Apa kopog az ajtón,hogy vetkőzik és ő is jön!Hurrá!Ennyit a kényelmes fürdésről,jöhet a nyomorgás én állok a víz alá-te állsz a víz alá,nekem hideg-nekem meleg és társai!Na de még ezt is benyeltem,csak moshassak már végre hajat cirka egy hét után!A samponozásig nem volt semmi gáz,aztán két ajtón,Apa morgásán és a víz csobogásán áthatoló visításra lettem figyelmes!Naná,hogy a hét méter mélyen alvó gyermekem volt a tettes,akinek taknya-nyála egybefolyik,és slájmot hány!Ennyit a szuper fürdésről és a koránfekvésről!Ez még mind nem is érdekelne!A betegség jobban bosszant!Miért nem hallgat rám!?Jó,persze én is tudom:Mert gyerek!De akkor is!Simán megspórolhattuk volna ezt a megfázást,ha egy picit figyelembe veszi,hogy mit ugatok egész nap!Na este óta túl vagyunk már több hányáson,egy odabújáson,sikításon,visításon,Panadolon,szót fogadok Anya,jól viselkedek,nem járkálok többet papucsban-on...
Kérdés,hogy megússzuk-e láz és orvos nélkül!?
Két óra és kel Apa!Megint jól kipihentem magam!

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Aztaaa Drága Barátosnőm! Nem semmi,mik történnek,amig nem "vagyok veletek" hát ne aggódj,ha a Te gyereked beteg,beteg az enyém is...ez már csak igy van! Köhög,taknyos,stb,kontrázom ám én is! Hát ez van,na majd gyere dumcsizni,ha lesz időd,ma még vagyok,holnaptól meló :)
Puszika Nektek!