2010. március 12., péntek

Hát minket is elért...

Kedden,mikor mentem Fannimért az oviba,már köhécselt,de nem volt vészes,így szerdán még simán elvittem reggel!Délután,mikor mentem érte Tündi mondja,hogy már korán le kellett fektetni,mert fáradt volt,így őt elöbb be is vitték a csoportba,mint a többieket!Miközben öltöztünk köhécselt!Tündi a lelkünkre kötötte,hogy bírjuk ki péntekig,mert pénteken ünnepség és egyedül ő táncol a kicsik közül és ki ne hagyjam, és fényképezőgép és videókamera,mert ezt mindenkinek látni kell...
Délután elmentünk Dédiékhez!Ott már gyanús volt a dolog,mert semmi nem kellett,semmi nem volt jó,nyűgös volt,szenvedett,nyávogott...
Mikor öltöztünk,melegnek éreztem,ezért ahogy hazaértünk,meg is mértem a lázát!
39 volt!Na egyből tudtam,hogy akkor buktuk a pénteket,de azért még bíztam,hátha!Az éjszakánk egy katasztrófa volt!Egész éjjel lázat csillapítottunk,hányást takarítottunk,nem aludtunk szinte semmit!Reggel irány az orvos,de elötte még beugrottam az oviba!Már amikor megláttak az ajtóban tudták,hogy mit akarok mondani és elkeseredtek!Meg kell mondanom nekem is vérzik a szívem,de hát mégiscsak fontosabb,hogy meggyógyuljon!Majd lesz még rá alkalom,hogy táncoljon...
Hosszú hétvége!Kapott egy valag gyógyszert,kedden kell visszamennünk és ha okés minden,talán szerdán már mehet!Egyébként több,mint a fele csoport hiányzik!Várható volt!Miért pont mi maradnánk ki!?
Este még volt láza,ma még nem,remélem már nem is lesz!És ma reggel is úgy kelt,hogy mehetünk az oviba!
Szereti és hiányzik neki...

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Sajnálom Barátosnőm a táncot :( De Fannu egészsége mindennél fontosabb,reméljük már jobban van és jövő héten már mehet oviba :) Valamikor gyere dumálni :) Millió pussz Nektek!