2010. március 7., vasárnap

Az elmúlt hét...

Nem is érdemes napokra lebontanom,egyszerűen szuper volt!Mondjuk nekem annyira nem,de Csajos élvezte és imádta és ez a lényeg!
Hétfőn kicsit meg voltam zuhanva,furcsa volt a nagy csend és,hogy egyedül voltam itthon!Fanninak meg sem kottyant!Ügyesen alszik az oviban,meg is dícsérték,nincs vele gond hála az égnek!Szépen eszik,nem maszatol,befordítja a szájába a kanalat!Gond egy szál sem!Büszke vagyok rá!
Reggelente már fél 7-kor itt toporog,hogy menjünk,mert el fogunk késni az oviból!Délután mikor megyek érte,azért pityereg,hogy nem akar hazajönni!Nem gondoltam volna,hogy ilyen simán fog menni!Bár azért még bennem van a félsz,nem hiszem el,hogy ennyi...
De azért nagyon bízom benne,hogy így marad!
Pénteken megünnepelték a születésnapját!Be ült középre és énekeltek neki és még ajándékot is kapott!Egy babát és egy tábla csokit!Nagyon örült neki és imádja az óvónőket!
Tanulják a verseket március 15-re!Márti megdícsérte és halkan odasúgta,hogy nem hiszi el,de kétszer hallotta a verset és már mondja is!Dagad a mellem mit ne mondjak!?
Most szerdán-csütörtökön-pénteken nyílt nap lesz!Be lehet menni a szülőknek!Lehet,hogy meglesem!Pénteken lesz az ünnepség,nagyon kíváncsi vagyok rá!Ja és tegnap felnőttes frizurát kapott a Csaj!Én annyira nem vagyok elragadtatva tőle!Apaci vágya volt a frufru,mondjuk azzal egyet kell értenem,hogy így legalább nem látszik az a csúnya heg a homlokán!:-)

Nincsenek megjegyzések: