2010. február 21., vasárnap

Bóbita Óvoda

Holnaptól Csajos is "dolgozó nő" lesz!Félek és picit mérges is vagyok!
Hogy miért!?
Már egy ideje gondolkozom,hogy leírjam-e,de úgy döntöttem egy posztot megér!
Lehet,hogy csak én fújom fel a dolgot,de azt gondolnám,a cél az,hogy az ember biztonságban tudja a gyermekét és jókedvűen,nyugodt szívvel engedje el!Sajnos én most egyáltalán nem így érzek,sőt!Meglehetősen keserű szájízzel vágok neki a holnapi napnak!
Történt ugyanis,hogy még a nyáron volt egy szülői értekezlet,amire természetesen én is hivatalos voltam!Lényegében semmi érdemlegeset nem tudtam meg a majd' két órás "beszélgetés" alatt!Mondván majd úgyis jönnek családlátogatásra,mielött Fanni megkezdi az ovit,akkor majd mindent megbeszélünk!Még jelet sem kapott,de aztán végül az értekezlet végére az is megszületett!
Vártam türelemmel!Múlt héten jött a szomszédasszonyom,hogy hétfőn megint szülői lesz!Megkértem,ha viszi Mátét,kérdezze már meg,hogy nekem is mennem kell-e,ugyanis a gyerekem egy hét múlva ovis lesz!A válasz az volt,hogy fölösleges,mert csak a már járó gyerekeket érinti a dolog,de a héten úgyis mindenképpen felveszik velem a kapcsolatot,hiszen Fanni hétfőn kezdi az ovit!
Sajnos ez a mai napig nem történt meg!
És mi holnap reggel úgy megyünk,hogy lehet,hogy senki nem is tud rólunk,nem is várnak...
Azt,hogy mi kell az oviba,innen-onnan szomszédoktól,ismerősöktől tudakoltam meg!
Miért van ez?Vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen,hogy nekem mindenért meg kell küzdenem az életben és semmi nem megy simán!?
És ha már most ez van,mikor még sehol nem vagyunk,akkor milyen lesz a folytatás!?
Félek és egy picit mérges is vagyok!
Egyébként Fanni nagyon várja!Mindent megígér,csak mehessen,ott lehessen!
Nagyon bízom benne,hogy nem kell csalódnia és jó élmény lesz neki az óvoda!?
Nyugodt szeretnék lenni!Főleg ha visszamegyek dolgozni,biztonságban szeretném tudni a gyerekemet!
Csak hát ha már az indulás is ilyen döcögős...
Mindegy!Holnap meglátjuk mire is számíthatunk!?
Reggelre a ruhák kikészítve,cuccos bekészítve,Csajos friss és üde!(még mindig,pedig már régen aludnia kéne :-D)
Hajat mostunk,körmöt vágtunk,szép ruhát veszünk...
Hiába!Megadjuk a módját!:-)

Nincsenek megjegyzések: