2010. február 28., vasárnap

Ami kimaradt

Kedden este Csajos már olyan furcsa volt!Éjjel kismilliószor ébredt,tiszta takony volt és hajnalra ugatósan köhögött!Gondoltam,hogy az ovi ezzel jár,de nem gondoltam,hogy még két napot sem jár és máris...
Azóta is betegecske,mára már én is!Adok neki köhögéscsillapítót,mézet,spray-zek az orrába,nem vészes!
Nagy vonalakban az oviról,amire emlékszem:
Szerdán még ott voltam vele,de valahogy én is odakeveredtem a gyerekek közé,játszottunk!Hazafelé beugrottunk az iskolába,ott kell kaját fizetni!Március hónapra 8560 forint a kaja,ami hétfőtől már jár!Persze hazafelé megint hiszti,mert ő nem akar hazajönni és miért nem aludhat ott!?
Csütörtökön ahogy bementünk az oviba,Fannim már el is tűnt,meg sem várt,egyből belevetette magát a játékba!Egy darabig álldogáltam,mikor Márti odasúgta:Na?Kipróbáljuk?Elmész?Nincs dolgod?
Hát persze,hogy elmentem!40 perc volt engedélyezve,addig gyorsan dédi mamáztam egyet,leadtam az infókat!
Mikor visszaértem csöngetni kellett (zárják az ajtókat,nehogy lelépjenek az aprók)
Márti nyitott ajtót Fannimmal karöltve,már fel volt öltöztetve,a többiek mentek sétálni!Ja és a kezében egy májkrémes kenyeret szorongatott,mert nagyon éhes volt!:-D
Nem volt vele semmi baj,annyi,hogy elszalad az óvónőktől,de ez szerintük sem baj,mármint abban az értelemben,hogy ő most úgy van,hogy nem akar lemaradni semmiről!Sok neki az inger,szokni kell!Kivételesen nem volt hiszti!
Pénteken én már be sem mentem!Átöltöztettem és eljöttem,egy óra múlva mentem érte!Gond nem volt,csak az eljövetellel!Olyan hiszti,ami még engem is meglepett!Még itthon is!
Holnap már korán megyünk és egész napos lesz a Csaj!Remélem ugyanúgy élvezni fogja és most majd nem azért fog sírni,mert nem vagyok ott,vagy haza akar jönni!?Az alvástól félek a legjobban!:-S
Dióhéjban ennyi,igyekszem nem elmaradni a beszámolókkal!

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Nem lesz gáz az alvással...majd meglátod...mindenki alszik,Ő is fog...!!! Puszi!