2009. december 2., szerda

Néhány gondolat...

-Egyre jobban félek...
Gondolok itt az oltásra...
Még mindig nem tudom eldönteni,hogy oltassak,vagy ne oltassak...
-Apánk egy hete szenved...
Takonnyal kezdte,aztán gyomorfájás,hasmenés...
-Fannus ma reggel hatalmas sikítással és jaj,jaj,jaj,jaj,jaj-jal,meg fáj a hasikámmal kelt...
Neki is hasmenése van...
-Én még bírom a strapát,de hát ki,ha én nem...
-Fannit tömöm vitaminnal és még mindig várakozó állásponton vagyok...
Egyébként minden a leges-legnagyobb rendben!:-)
Fannusom igazi ördögfióka,szelektív hallással...
Tanuljuk a Télapós énekeket,mert jön hozzánk a Mikulás,de a Kisasszony már megunta,kijelentette,ne is jöjjön ide a Mikulás...
Szép!Amint egy kis akadály gördül elé,nyüszít,hisztizik...
Türelmetlen...
Az én idegeim meg már lassan felmondják a szolgálatot...
Újra felsír éjszakánként,villanyt követel...
Pedig már elég szépen alakultunk,hetek óta sötétben aludtunk...
Egyébként nagyon ügyes,okos...
Épít,rajzol,verset mond,énekel,szerepjátékozik...
Ha van kedve...
De vannak napok,mikor semmi nem jó...
Próbálok sűrűbben jelentkezni,de lusta vagyok...
Mindig találok valami kifogást,amiért nem írok...
Bízom benne,hogy legközelebb vidámabb okokból tévedek ide...


1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Hát nagyon remélem!!! ;)))))))Örülök,hogy írtál!!! Jön ám hozzátok a Mikulás,előbb is,mint hinnéd :D:D:D:D Pussz!!!