2009. december 3., csütörtök

Meglepetés

Ma reggel hatalmas öröm ért minket!
Imádott Jucusunk (Vilcsi Anyukája) lepett meg minket egy méretes csomaggal!Gyermekem azóta is pizsamában ül és babázik,cumiztat,öltöztet,pelenkáz,biliztet...
Néha kesztyűben,néha anélkül!
Eszméletlenül boldog!És én is,hogy Jucus ilyen örömöt tudott szerezni a gyerekemnek!
Persze mi sem maradtunk ki a szórásból!Apuka és Én is kaptunk ajándékot!
Az újdonsült Anyuka elnevezte a babát Juditnak és nem győz velem veszekedni,hogy csöndben legyek,mert Judit alszik,egyebek...
Megzabálom!
Drágáink!Nagyon szépen köszönjük,hogy gondoltatok ránk,annyira jól esik,és látni Fannit,hogy mekkora boldogságban van,mindennél többet ér!
Már csak egy vágyam van,mégpedig az,hogy mindezt személyesen köszönhessem meg!
Imádunk benneteket!Millió Cuppanat!
A fényképeket egyszerűen imádom,ki is raktam,hogy mikor felnézek egyből láthassam ezt a jóképű pasit!:-)

2 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Hát nincs mit igazán...Én köszönöm,hogy Vagytok és hogy rátaláltam a másik felemre Benned Esztim!!!! Nagyon-nagyon Szeretlek Benneteket!
A személyes megköszönös...remélem összejön! Arra tuti emlékezni fogunk életünk végéig :) Millió pussz!!!!

Bianka és Karina írta...

Nos olvasni mostmár végkép nem tudunk bennteket.Pedig még keresgéltem is,hátha de semmi.

Ha jól olvasom Jucus meglepit küldött nektek:))
Hát igen,Ő egy nagyszerű nőci.:)))

Pusza!!