2010. január 24., vasárnap

Baleset

Hogy emlékezzünk rá,bár gyanítom,hogy egy csík örökre emlékeztetni fog minket rá és ezzel Fannim egyértelműen kiérdemelte,hogy frufrus legyen!
Csütörtökön este fürdéshez készülődtünk!Csajos kiharcolta magának,hogy az ezer éve elrakott kis kádban fürödjön!Beleegyeztünk!Na ettől olyan szinten felpörgött,hogy rohangált föl-le...
Pillanatok alatt meztelenre vetkőzött és várta,hogy az Apja hozza a vizet,persze örömét rohangálással fejezte ki!Én pont ruhát készítettem elő neki!Egyszer csak hallok egy hatalmas csattanást és már ordít is!Gyorsan odaugrottam,felkaptam a küszöbről,de akkor már tiszta vér volt a gyerek!Azonnal rohantunk vele a fürdőbe,próbáltam zuhanyozni,de a vér csak ömlött!Akkor vettem észre,hogy a homloka csontig felszakadt!Gyorsan szóltam az Apjának,hogy hozzon gézt és,hogy azonnal irány az ügyelet,mert ennek a fele sem tréfa!Én egész úton nyomtam a fejére a gézt,így mire az ügyeletre odaértünk a vérzés nagyjából elállt,de mindenki úgy nézett ki,mintha egy mészárlásról jöttünk volna!Ott nagyjából ellátták és küldtek minket tovább Fehérvárra!Ott megint megnézték,elküldtek minket koponya röntgenre!Szerencsére nem lett semmi baja Fannimnak!Most egy hétig rajta van a kötés a fején,kapott valami ragasztó félét a sebbe és húzatják össze neki,de valószínű a nyoma megmarad!Mindegy is!A lényeg,hogy nem lett agyrázkódása,vagy más komolyabb baja!Fél 12-kor értünk haza!Akkor még adtam neki fájdalomcsillapítót és elaludt!Meg kell,hogy mondjam,egy hős volt!Sehol nem volt egy hangja sem és a röntgenen is ügyesen megállt mozdulatlanul,ami ugye rá nem jellemző...
Őt annyira nem hatotta meg a dolog,sokszor olyan merényleteket csinál,hogy a hajam az égnek áll és minden egyes hirtelen mozdulatánál meg áll bennem az ütő...
És gyanítom ez így is marad még egy jó darabig!Még most is összeszorul a gyomrom,ha a csütörtök estére gondolok...

2 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Még jó,hogy nem fiúnak született...képzeld el akkor...Jó,hogy nem lett nagyobb baj! Puszilunk!

Bianka és Karina írta...

Jaj nem tudunk megint olvasni benneteket.:PPP
Csak annyi jött le,hogy a fejeddel történt valami.:(((Nagyon sajnáljuk,és reméljük hamar begyógyul:))

Pusza!!