2009. október 18., vasárnap

Álmatlanság!?

Vagy minek is nevezzem!?A lényeg,hogy erősen küzdünk az alvással!Az utóbbi pár napban a déli/délutáni alvás teljesen elmarad,de még ennek ellenére is volt két esténk,mikor éjfélkor szomjan akart halni a Kisasszony,miután kapott inni,akkor meg éhen akart halni,mindezt olyan előadás módban,hogy ha nem éjfél lett volna,még viccesnek is találtam volna!Aztán tegnap is álmatlanok voltunk napközben,egész nap esett-kelt,össze-vissza törte magát!Mégis este hatalmas hiszti és hatalmas veszekedés után sikerült alvásra bírnom!És most jön ami még nem volt...
A mai napot hajnali fél 4-kor kezdtük!Először azt gondoltam,hogy visszaalszik,de hatalmas nagyot tévedtem!Addig kiabált,míg fel nem verte az egész házat!Mire Apa kelt (5-kor),már teljes öltözékben pompáztunk,és vártuk,hogy a napocska is felkeljen!Aztán jött a szokásos hiszti,hogy menjünk a boltba!Hát mentünk!Vak sötétben,biciklivel!Igazán izgalmas volt!Hazaértünk,bekuporodott a boltban szerzett zsákmánnyal a tévé elé,én pedig nekiálltam főzni!Az ebéd már kész,de a koránkelő fél 9-óta úgy alszik,mint akit agyonvertek!
Megint ki faragott rá!?Naná,hogy Anyuka!Mire én is lefeküdnék,ő már talpon lesz és estig meg sem áll!Nem is tudom,miért,de valahogy úgy érzem hosszú napnak nézünk elébe!:-)
Legalábbis én!:-))

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Hát ez aztán tényleg király!:))
Ez is a dackorszak része.:)))
Nekünk is volt pár ilyen napunk,sőt még most sem alszik Bius délben,hanem úgy 4-5 óra körül döl ki.:))De 10-kor azért már alszik.:))
Majdcsak helyre áll Fanni is,addig meg kitartás Anya és akkor aludj mikor a kisasszonyka is alszik.A munka megvár!!!Nem fogja helyetted megcsinálni senki.:DDD
Pusza!
Judit